V prvom rade dakujem za reakcie k L2 a ostatnemu. Nechcem reagovat len na jedneho, preto spojim viacere odpovede do jedneho prispevku:
Ci si myslim, ze L2 je trasovana ako spojnica dvoch ZST? Ja neviem preco je tak trasovana ako je. Ale co viem, ze je to jedina linka, ktora nespaja sidliska s CMO a s brown fields (Vajnorska). Aj ked tusim, ze trasovana je v style - tieto dve konecne nemaju priamy spoj, urobme na to linku. A nejako historicky sa to v DPB vezie dalej.
Odkedy si pamatam existuje linka v tejto relacii ako nejaka mantra a co pamatam tam jazdia poloprazdne sola a neskor K2jky. A preto by sa malo riesit, preco vozime vzduch v elektricke.
A to bud prehodenim konecnym alebo predlzenim trate sem https://goo.gl/maps/lTBq5
A to z dovodu komplexu Koloseo = 700 bytov a vzhladom na centralu SLSP a sucasnu vystavbu. Jedna sa o cca 750m nenarocnej trate. Cena? No povedzme, ze by sa mohli zmestit do 10mil€ (ohlad na sucasne ceny vystavby a rekonstrukcii) aj s konecnou bez obratiska a spolocnou zastavkou aj pre busy.
Poslat tam L4A a 32m vozidlo, L4B poslat na ZP a L2 zrusit bez nahrady.
S ohladom, ze:
Ruzinov treba aj tak posilnit aj s ohladom na budovanie zastavky Ruzinov.
v Raci ma najvacsi zmysel budovanie P+R parkovisk a teda kapacitu treba posilnit. O buducej vystavbe bytov ani nevravim.
Skutocne si nemyslim, ze budeme potrebovat kratsie ako 32 m vozidla. Skor si myslim, ze by bolo dobre pouvazovat nad 40 a viac metrovymi vozidlami prave pre L5.
L1 Z Petrzalky na Hlavnu stanicu ja osobne povazujem za dobry napad. Bude spajat Petrzalku s CMO - Eurovea, Kamenne nam. Obchodna, Kollarko, STU, ministerstva + Hlavna štanica. Myslim, ze to bude oblubena linka, hned ako sa trat dobuduje az na koniec Pétržky.
Ci si myslim, ze L2 je trasovana ako spojnica dvoch ZST? Ja neviem preco je tak trasovana ako je. Ale co viem, ze je to jedina linka, ktora nespaja sidliska s CMO a s brown fields (Vajnorska). Aj ked tusim, ze trasovana je v style - tieto dve konecne nemaju priamy spoj, urobme na to linku. A nejako historicky sa to v DPB vezie dalej.
Odkedy si pamatam existuje linka v tejto relacii ako nejaka mantra a co pamatam tam jazdia poloprazdne sola a neskor K2jky. A preto by sa malo riesit, preco vozime vzduch v elektricke.
A to bud prehodenim konecnym alebo predlzenim trate sem https://goo.gl/maps/lTBq5
A to z dovodu komplexu Koloseo = 700 bytov a vzhladom na centralu SLSP a sucasnu vystavbu. Jedna sa o cca 750m nenarocnej trate. Cena? No povedzme, ze by sa mohli zmestit do 10mil€ (ohlad na sucasne ceny vystavby a rekonstrukcii) aj s konecnou bez obratiska a spolocnou zastavkou aj pre busy.
Poslat tam L4A a 32m vozidlo, L4B poslat na ZP a L2 zrusit bez nahrady.
S ohladom, ze:
Ruzinov treba aj tak posilnit aj s ohladom na budovanie zastavky Ruzinov.
v Raci ma najvacsi zmysel budovanie P+R parkovisk a teda kapacitu treba posilnit. O buducej vystavbe bytov ani nevravim.
Skutocne si nemyslim, ze budeme potrebovat kratsie ako 32 m vozidla. Skor si myslim, ze by bolo dobre pouvazovat nad 40 a viac metrovymi vozidlami prave pre L5.
L1 Z Petrzalky na Hlavnu stanicu ja osobne povazujem za dobry napad. Bude spajat Petrzalku s CMO - Eurovea, Kamenne nam. Obchodna, Kollarko, STU, ministerstva + Hlavna štanica. Myslim, ze to bude oblubena linka, hned ako sa trat dobuduje az na koniec Pétržky.
Cize ked tak kompletna zmena linkoveho vedenia.
mark178