Pred par dnami sme pri fotke nahradnej zastavky Farskeho riesili kde sa otvoria posledne dvere druheho busu. Ci v kanali, alebo lebo inde. Dnes som mal stastie a pri nastupovani sa mi podarilo zachytit ako je to v skutocnosti ked zastanu za sebou 2x Sor NB18
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/9056/vystavba-elektrickovej-trate-v-petrzalke.html/135968/Bezpecna-docasna-zastavka-Farskeho.html?
http://postimg.org/image/wxjfu25uz/
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/9056/vystavba-elektrickovej-trate-v-petrzalke.html/135968/Bezpecna-docasna-zastavka-Farskeho.html?
http://postimg.org/image/wxjfu25uz/
Peon
Prvýkrát som to zažil medzi DNV a Lamačom. REX z Viedne na Hl. st. v ktorom som sa viezol išiel v protismere, počas jazdy nás predbehlo niektoré EC. Ak si dobre pamätám, v ŽST Lamač sme sa presunuli na správnu koľaj. Škoda, že takéto niečo nie je technicky možné aj pri električkách...
Nedávno som to zažil aj u susedov. Z Břeclavi najskôr odišiel po správnej koľaji Ex Devín. Potom však EC do Viedne a Os do Kútov vyštartovali takmer naraz. Os potom v Lanžhote prešiel na správnu koľaj.
Zakrátko na to už išiel v protismere nákladný vlak. Rád by som vedel či ten nákladný vlak musel kvôli nášmu Os v protismere niekde neplánovane stáť alebo či sme ho reálne vôbec nezdržali... Dispečerom sa rovnocenne na mape zobrazujú vlaky s ich reálnou polohou aj či sú v pohybe (so skutočnou rýchlosťou v km/h)?
Oceňujem, že týmto postupom sa zabraňuje meškaniu vlakov. O takomto postupe operatívne rozhodujú dispečeri ŽSR / SŽDC alebo aj dispečeri dopravcov majú takú právomoc?
Majú nejakú dvojstupňovú kontrolu, aby nedošlo k čelnej zrážke? Totiž ak by nákladný vlak v plnej rýchlosti vrazil do 810-ny, tak z tej by určite zostali iba kusy plechu a zvyšky tiel cestujúcich aj posádky by boli rozmetané po okolí...