Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #206683:
Tak to je celkom rarita, L20 z Devínskej poväčšine mešká. Inak s podobným problémom sa v poslednom čase stretávam na L91 smerom z Čunova. Hlavne cez víkendy alebo v pracovné dni mimo špičky jazdia poniektorí vodiči s náskokom 2 až 3 minúty, extrém bol 4 minúty. Tí normálnejší síce zvyknú na Jasovskej potom dlhšie postať, no niektorí si idú ďalej. Nerozumiem na čo je potom harmonogram, buď to mešká alebo to ide príliš skoro. Pri takomto počínaní vodičov potom stráca význam aj "plánovač cesty", ktorý berie do úvahy tuším min. 2 minútovú rezervu medzi prestupmi.
Reakcia na: roman2 #206682:
Tu treba poďakovať jednému ponovembrovému premiérovi, ktorí si pri revízii administratívneho členenia SR v 1996 prizval tím odborníkov, ktorí urobili špičkovú reformu na to, aby ju za večer zničil tým, že mestám, kde mal kamarátov vytvoril okresy a mestám, kde nemal, ich zrušil. To okorenil princípom, že južné okresy musia byť dostatočne pretiahnuté v poludníkovom smere, aby nemala maďarská menšina niekde prevahu. No a čerešničkou na torte bolo to, že zatiaľ čo v prípade Košíc vidiecky okres zachoval (Košice - okolie), v prípade v Bratislavy ho (Bratislava - vidiek) úplne nelogicky rozdelil na tri okresy. Veď Šamorínčania, Stupavčania a obyvatelia suburbánnych obcí rozhodne často cestujú do okresných miest. A to nehovorím o Dunajskej Lužnej.
Reakcia na: ufo #206683:
Už sa to tu riešilo, o.i. že to často spôsobuje nesprávny čas na palubáku..
Reakcia na: 810zssk #206684:
Neviem, ako teraz, ale keď sa prvý krát začala debata ozrušení 630tky (za Ftáka), tak tie všetky výpočty financovania - nákladov a strát na 630 oficiálne uvažovali s tým, že si tam všetci poctivo cvikajú lístky. To, že si tam skoro nikto necvaká, bol iba taký neoficiálne spomenutý "detail", ktorý vtedy vo výpočtoch nebol zahrnutý.
Reakcia na: ufo #206683:
Keď príde sťažnosť tak sa berú prémie..u autobusov ináč nie. 3 minúty je ale extrém, to sa moc často nevidí...
Reakcia na: roman2 #206682:
O co ze tie spoje do Senca budu poloprazdne?
Reakcia na: Valec #206680:
Tak to ma DPB zrusit. Treba zistit ci nie je sposob ako preverit financovanie tej linky (podobne ako teraz je na ZSSK kontrola ci ICcka krizovo nefinancuju s dotovanych spojov.. Tu obdobne treba zistit ci sa niektore naklady PAL neprenasaju na mesto).
Rieši DPB s vodičmi jazdu s náskokmi? Keď ide jeden s náskokom, kašlať na to, ale keď pomaly každý oblasti zástavky Bory rázcestie. 20 šla s náskokom 3 minúty smerom do Dúbravky, človek tam stojí a čaká, že mešká, potom keď už zvažujem presun na zástavku 23 (niežeby boli spoločné zástavky za kruháčom) tak tú si len pozriem ako prejde 2 minúty s náskokom. A pekne to svieti aj tu na imhd v aktuálnom odchode zo zástavky...
Reakcia na: Valec #206677:
Jediné pozitívum na tom celom je,že z Grobu sa obyvatelia dostanú priamym spojom SL do okresného mesta,čiže do Senca,za lekárom a k úradom ? to dementné prestupovanie v Bernolákove stálo za veliké h...Keď bola náhodou niekde zápcha tak viac jak 2 minúty nevyčkával a odišiel preč,čiže ak si chcel ísť do Senca tak najistejšiu si mal možnosť L630 na Zlaté piesky a tam prestúpiť na SL do Senca ? prestúpiť na vlak v Bernolákove som neskúšal,ale ak ideš z Grobu do Senca za účelom vybavovania po úradoch tak sa neodtrepeš vlakom na perifériu Senca,ale logicky využiješ spoje,ktoré majú zastávku takmer v centre mesta(aj za cenu,že sa trochu prevezieš do Bratislavy) ?
Reakcia na: 810zssk #206673:
V prvom rade by sa tam mal zaviesť nástup 1. dverami a nutnosť cvaknúť si 15 min. lístok, pretože v súčasnosti tam ide úplne minimum, však prečo neísť zadarmo keď sa dá..Ten nápad, že ostatné spoje nahradí SL alá ostatné prímestské obce,kde je dostupnosť otrasná je absolútne kontraproduktívny a posunie úroveň VHD do čias 90.-tych..
Na margo toho riešenia dodám,že keď sa minulý rok plánovalo ju úplne zrušiť, tak strýko ktorý býva na ČV písal dočasnej starostke ohľadne toho že by sa linka skrátila len po Vajnory-konečná, čím by sa ušetrili vozokilometre, resp. pri stávajúcich výkonoch by sa takmer dvojnásobil takt spojov, samozrejme ale za podmienky že by platil nástup prvými dverami a v časoch špičky navrhoval vyčkávanie spoja L630, dodám len že ako to už býva, starostka ani len neodpísala..
Reakcia na: 810zssk #206678:
BSK platí... ale však si pozri ten dnešný rozsah. Keďže však 20//10 spojov je už "BSK nadštandard", tak si za neho obec pripláca tých 3000 € (čo stále ten nadštandard nepokrýva a BSK tam ešte čosi priplatí).

Súčasné náklady na L630 sú cca 20000€ a ak sa tam z cestovného vyberie polovica (ako cca na iných linkách), tak tých 3000, ani DPB požadovaných 5000-6000, stále nepokryje ani celkové náklady. Ibaže by tam bol príjem z cestovného výrazne nad priemerom.
Reakcia na: Martin1945 #206675:
Myslim ze nie je.
Reakcia na: Valec #206677:
BSK ale bude platit len Lajnsy, nie? Cize to je irelevantne. Prave naopak, to co plati BSK by este odbudlo.
Reakcia na: 810zssk #206673:
Dotácia je ale len príspevok obce... v jej celkovej sume ešte nie je uvedené to, čo zaplatí BSK.

Žiaľ, ľudia v Grobe na toto riešenie veľmi doplatia... pocítia, čo je to kvalita dopravy v podaní BSK (a SL)... hlavne, že až na Nivy.
Reakcia na: Martin1945 #206675:
ak máš ISIC tak áno, ostatné neviem
Pozdravujem, prosím Vás, som študentom v KE a chcem sa opýtať či je akceptovaná naša košická metská karta na zľavnené cestovné v BA. Ďakujem
Reakcia na: 810zssk #206673:
(Prepocet na jeden autobus plati v pracovny den).
Reakcia na: IGIs #206669:
Inak nikoho v tej pochybnej firme sidliacej na Olejkarskej nenapadlo take zazracne riesenie ako napriklad zacat kontrolovat listky a nevozit tam ludi zadarmo? Ak dotacia na tieto spoje je 3055 eur bez DPH mesacne a cena 15-minutoveho listka je 58 centov bez DPH, tak celu vysku dotacie by dokazalo pokryt 5267 cestujucich mesacne, teda 175 denne. To pri dnesnom rozsahu dopravy znamena ani nie 6 cestujucich na jeden autobus. Cize kludne mohol zostat sucasny rozsah dopravy + nezmenena vyska dotacie.

Jedine ze by sme DPB neverili ze dobre vypocitali vysku dotacie. A to im urcite verime, ze? 😛
Reakcia na: irizar #206666:
U Eurobusu už asi nič, v SAD HE tiež skôr už nie po tých veľkých nákupoch SORov...
Reakcia na: IGIs #206669:
Este debilnejsie dopravne riesenie ako asi ktokolvek ocakaval...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.