myslím že SAD žilina ešte nejaké karosy má v zálohe pre prípad potreby ale všetky tieto sú už viacmenej vyradené, posledné karosy čo sa stále používajú sú pravdepodobne len ako záložné vozidlá, ináč ostatok len karosy C954E a potom iveca crossway
Dnes som bol v Trnave a išiel som len tak omrknúť priestor autobusovej stanice hoci nebolo moc vĺúdne vonku no a na moje prekvapenie ešte 2 - 3 kusy starej Karosy C 734 (dvojdverová, ostro zalomený zadok pri vetracej mriežke) v žlto-modrých farbách SAD Trnava stáli poobede v priestore stanice. Min. jedna išla smerom na Kátlovce ak si dobre pamätám a jedna ostala samotná stáť v priestore parkoviska nakrátko, okrem nej ani koleso pres starou budovou žst. Trnava. V pondelok 30.3 2015 večer bola jedna C 734 SAD Trnava nasadená z Bratislavy cez Vinohrady na Raču, som ju videl stáť na zastávke SAD pri Vinohradoch. Zrejme ide ešte o vozidlá vyrobené v 2. polovici 90. rokov min. storočia, kedže je známe že Karosa C 734 sa vyrábala od cca. 1981 do roku 1997 ako nástupca radu ŠL. Vie niekto alebo má prehľad niekto ktoré SAD podniky na SK prevádzkujú ešte tieto vozidlá C 734? Asi tak 2 týždne dozadu sa jedna biela C 734 prehnala z ASMN po Prievozskej smerom von z mesta, bol to voz SAD DS.
Nevedel som, ze Liberec a Zlin maju bezbarierove SOR B 9.5. Ma niekto blizsie informacie? Ako ich urobili bezbarierove? Preco Bratislava taketo nikdy nedostala?
Ak čerpáš zo zápisu Operatívnej komisie Bratislava, tak v bode 343 je uvedené:
"križovatka č. 490 Mlynská dolina-Valašská -zmena prevádzkovej doby CDS v prac. Dňoch na 07.00-21.00h a skúšobne cez SO, NE a sviatky režim kmitavej žltej počas opravy-uzatvorenia tunela Sitina bude CDS v prevádzke".
Pochopil som to tak, že cez pracovné dni bude v prevádzke od 7.00 do 21.00 a skúšobne v tejto dobe aj v sobotu. V nedeľu a sviatky zostáva režim kmitavej žltej.
Mimochodom, prečo odstránili zrkadlo pre vodičov a chodcov z Valašskej? To by malo význam len v prípade, ak by CSS fungovala permanentne, čo zase nemá význam z hľadiska dopravných prúdov.
Dopravný podnik pripravuje zrušenie oddelenia sťažností ako aj všetkých telefonických liniek zameraných na zaznamenávanie sťažností a podnetov blaváckej cestujúcej verejnosti.
Dôvodom je, že podniku sa podarilo dostať, okrem finančného hospodárenia, do čiernych čísiel aj v ukazovateľoch sťažností.
Výraz čierne čísla znamená, že neprichádzajú žiadne sťažnosti na MHD, len samé pochvaly.
Pracovníci podniku zodpovední za tento neskutočný obrat v postoji náročnej cestujúcej verejnosti v Krásavici na Dunaji sa potulujú po chodbách a hovoria si:
„Tak konečne sa nám podarilo nasadiť tým vlčiakom náhubky“.
Zatiaľ sa ešte nerozhodlo, čo urobiť s nadbytočnými zamestnancami - riešiteľmi sťažností.
Podnik si uvedomuje, že by bola obrovská škoda prepustiť tak erudovaný tím – je dlhoročnou tradíciou spoločnosti, že si vie svojich odborníkov vysoko oceniť.
Hovorí sa o záujme spoločnosti Wiener Linien o týchto pracovníkov.
Rokovania o prestupe sú však prerušené, keďže dotknutí pracovníci sú momentálne v opatere podnikových psychológov. Utrpeli totiž šok po tom, ako im Wiener Linien oznámila výšku mzdy, ktorú je im ochotná platiť za ich služby.
V hre je však stále nástup 1. apríla.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
Inak podľa tohto článku chcú tento rok presadiť úpravu prechodu na Molecovej (zrejme nejaká okresaná verzia prestupného bodu?). Len škoda, že idú na to krížkom po funuse keďže by to malo životnosť jeden rok a celé roky na to kašlali... http://bratislava.sme.sk/c/7729562/poslanci-pripravuju-hromadnu-zmenu-mestskeho-rozpoctu.html