Reakcia na: S499.1023 #204549:
Nahradnu lokomotivu RJ ma a udajne je v Bratislave - co je ale zaujimave je ze ked mali ten najvacsi pruser zatial (zrusene IC 401), tak ju nevytiahli, hoci ta povodna masina vykapala uz v Bratislave. Cize v podstate by malo stacit vytiahnutie zalohy z depa a bolo by meskanie mozno hodinu, ale ten vlak by isiel. Ja sa teda pytam ci ta zalozna masina vlastne funguje.Pokial ide o supravu, tak na Slovensku ziadnu nema. Rozmiestnenie a pocet zaloznych suprav v CR nepoznam, ale na Slovensku nie su a to moze byt problem - najma pri 35 minutovom obrate v Kosiciach (spomenme si na vyluku pri Varine a kolko sa vtedy meskalo).
Inak tvrde cisla ukazuju ze zatial presnejsie jazdia IC ZSSK nez IC RJ (pri porovnani tych istych dni).
Nick
Ja som petíciu začal ako občan. Je to moja občianska aktivita. Prešiel som všetky mestá a obce, ktoré ležia na tratiach (165, 166, 167). Je ich asi 24. Stretol som sa s niektorými primátormi a starostami miest a obcí. Vysvetľoval som im svoje dôvody. Všetko to robím v rámci vlastného voľného času, ktorý by som mohol využiť aj inak. Platím si benzín a nabehal som už dosť kilometrov. No robím to z osobného presvedčenia, nečakám za to ani pochvalu, ani odmenu. Robím to pre tu žijúcich ľudí, pretože poznám ich problémy. Pracoval som 24 rokov v Bratislave a chodím po Slovensku. Vidím, aké markantné sú regionálne rozdiely. Každá vláda si dá do programového vyhlásenia, že bude tieto regionálne rozdiely znižovať, ale na konci vládneho obdobia sú tie rozdiely ešte väčšie. Ficove populistické rozhodnutie tieto rozdiely ešte viac prehĺbilo. A ak tu žijúci obyvatelia prídu kvôli bezplatnému cestovaniu vlakmi aj o tých pár diaľkových autobusov, verejná doprava sa pre nich stane ešte menej dostupná. Takže toto je to moje sebectvo.