Reakcia na: fanatikmhd #204530:
Samozrejme, súhlasím. Budem však reagovať len na tzv. poplatok za použitie železničnej dopravnej cesty, ktorý generoval stratu na tratiach v závislosti od dĺžky lokálnej trate a počtu vlakových kilometrov. Tento poplatok je nezmyselný a po zrušení tzv. "červenej nafty", z ktorej sa platila nižšia spotrebná daň pre poľnohospodársky sektor a železnice mal byť prehodnotený, resp. zrušený pre niektoré trate. Ministerstvo dopravy tento problém zrejme nemá záujem riešiť, asi nie je schopné nájsť iné relevantné kritériá než tie, ktoré sú na železniciach roky zaužívané. Žiaľ, strata, ktorú generoval tento poplatok za použitie železničnej dopravnej cesty viedol k postupnej redukcii osobných vlakov, čo malo za následok odliv cestujúcich a generovanie ďalšej straty. To viedlo k postupnému zastaveniu železničnej osobnej dopravy na viacerých tratiach.
Ámos
Smrt pacienta nesposobi to co si ty opisal.
Smrt pacienta na Slovensku dnes sposobuje v prvom rade hrozna zivotosprava slovenskeho obyvatelstva.
Smrt pacienta sposobi nezaujem zdravotnickeho personalu, ktori uz sa nemoze ani len vyhovarat na nizke platy.
Vybavenie nasich nemocnic nie je v stave, ze by kvoli tomu u nas pacienti umierali. Dnes su ako pristroje, tak aj lieky. Problem je, ze stat dovoluje kupovat zdravotnicky material bez financneho krytia.
Trest smrti je trest definitivny a neodvolatelny. Sanca, ze zabijes nevinneho, nech je akokolvek mala ci miziva stale je, je najsilnejsim a jednoznacnym argumentom proti trestu smrti.
Dalsim argumentom je, ze trest smrti nie je vychovnym trestom, ale odplatou, statom riadenou vrazdou a vystrahou pre ostatnych.