Hm, pohoda.... ktoré vozy boli dodávané so tými šerblami? MBCC? Po prevezení sa.... nevyzerá to tak, že šerbel sa už už rozpadá (daktoré vozy pripomínajú IK435 v dnešných dňoch)... MBCC ide krásne. Poďme na druhý fakt. Ktorý autobus u nás sa kedy musel vraciať k výrobcovi na vystuženie nosného rámu? je to trochu proti šerblom.
Prakticky ich jediná výhoda je cena. Ovšem..to máš ako pri kúpe áut. V čase kvalitného vozidla (Trebárs Audi za 15 000) si kúpiš za 5 000 nejakého Renaulta. Je to fajn, prvé roky tu jazdí. O 5 rokov má renault hodnotu tak plnej nádrže, a rozpadá sa z neho všetko, čo ide. Audi má po 5 rokoch cenu ešete stále 12 000 €, a akurát s ňou ideš na druhú povinnú servisnú prehliadku. Nič sa ti nekazí, všetko ide ako má.
TO že JeTi vyhráva, je iba marketing. Kvalitu vozov za tým nehľadajme. Tu ma aj ZIL či UAZ vyššiu.
Myslim si ze uz nejake to demo standardu bolo nastavene , vid takmer identicka vybava interieru , potahov, madiel , okien a klimy (hoc ta bez udania specif. vykonu) , BUSEciek i na lavej strane atd u troloSORov i novych busov
Ja si pamatam vjazd pre MHD z Prazskej aj v povodnom projekte (a vyjazd na Zabotovu). Co sa zmenilo? Zobojsmernili to tak ze aj vyjazd bude na Prazsku? Ako chcu riesit vyjazd MHD smer Hodzovo namestie? A vobec, co tak nejake detaily? ?
Ono DPB by celkovo mohol prist s konceptom ako vlastne ma vyzerat interier jeho vozidiel co do usporiadania a podobne s tym ze by potom taketo riesenie pozadoval od vyrobcu a nie ze sa doda to co vyrobca uniformne vyraba. V tomto ma dost fascinovala Kodan, kde busy maju interier rieseny viac-menej rovnako bez ohladu na vyrobcu (a na prvy pohlad sa zdalo ze aj na rok vyroby - aj starsie aj novsie vozy boli riesene podobne). Dokonca aj ten Solaris tam dodal vozy ktore mali rieseny interier tak ako vsetko ostatne co tam premava. Jedinou vynimkou je minibus a doubledecker
Na druhej strane je pravda, ze mesto moze lepsie zadefinovat poziadavky na vozidlo - hoci v ramci toho aby neboli diskriminacne. Podla mna napriklad by napr. mohlo zvysit svoje poziadavky pokial ide o parametre ako sirka ulicky a podobne - samozrejme tak aby vyhovoval viac nez jeden vyrobca.
šimpanza mám absolútne v paži, pre mňa je podstatná úspešnosť 26Tr a 27Tr, prípadne Trollina v Česku oproti 30Tr a 31Tr, uvidíme, čo bude z troloSORov za pár rokov na bratislavských cestách
To tu vysvetľuješ zbytočne... antiSORexperti nikdy nepochopia, ako funguje verejné obstarávanie a že zatiaľ, čo SOR bude mať o bratislavské súťaže záujem a bude vedieť ponúknuť nižšiu cenu, tak s tým nikto nič neurobí.
tato vasa obsesia ohladom SORov je uz trapna.
Najprv ste tvrdili, ze nevyrdzia pol roka, potom rok potom tri. Na jar to bude 5 rokov co budu tie vozidla jazdit a jazdia v pohode.
teraz mate zas problem s troflami. Ste jak pokazeny verklik a nikto vas tu uz vdaka tomu neberie vazne.
Ale Solaris v sutazi bol a prehral. Prehral pretoze ponukol vyssiu cenu. A bolo by uuuplne jedno kto by bol primatorom, mohol by tam sediet aj simpanz, vysledok by pri sucasnom zakone o verejnom obstaravani vzdy a vzdy rovnaky.
A aky trolejbus si si vo svojom soutoskom svete vysnival? Vanhool?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fanatikmhd
Prakticky ich jediná výhoda je cena. Ovšem..to máš ako pri kúpe áut. V čase kvalitného vozidla (Trebárs Audi za 15 000) si kúpiš za 5 000 nejakého Renaulta. Je to fajn, prvé roky tu jazdí. O 5 rokov má renault hodnotu tak plnej nádrže, a rozpadá sa z neho všetko, čo ide. Audi má po 5 rokoch cenu ešete stále 12 000 €, a akurát s ňou ideš na druhú povinnú servisnú prehliadku. Nič sa ti nekazí, všetko ide ako má.
TO že JeTi vyhráva, je iba marketing. Kvalitu vozov za tým nehľadajme. Tu ma aj ZIL či UAZ vyššiu.