Zavesit lampy je jednoduche, ale niekto k nim musi natahat aj kable, ktore su dnes na opacnej strane cesty. A nove stlpy su uz zabetonovane bez kablov, takze pravdepodobnost, ze stare pojdu prec je nulova. Navyse tu prelozku nikto nezaplati len tak pre dobry pocit....ibaze by EU zaplatila projekt "modernizacia VO" ?
Myslím, že samostatné stĺpy VO/DPB sú dodnes aj napr. pri NOÚ (minimálne v poslednom úseku) a bohvie kde všade ešte. Každopádne tú Dúbravku sa hlavná architektka podľa svojich slov snaží riešiť - ale podľa toho, čo spomínaš, toto zjavne bude systémový problém vzťahu medzi DPB a mestom, ktoré sa tvári, akoby to ani nebola jeho firma, a teda sa to bude stále opakovať.
V Mariánkach išlo predpokladám opäť o niečo spojené s vlastníckymi vzťahmi - nemám v tom prehľad, ale marí sa mi, že ich DP bol polomestská/polosúkromná firma... ?
Ak na tie nové stĺpy dajú aj lampy a staré vyšklbú a dajú do zberu, tak by som im to aj odpustil. Ale keď si spomeniem, ako dva roky po rekonštrukcii trolejbusovej trate na Mudroňku ešte stáli staré betónové stĺpy s lampami (na ktorých bola pôvodne aj tá trolejbusová trať), lebo mesto odmiatalo DP prispieŤ na stĺpy ako aj sa zúčastňovať ich údržby a natierania - mmch., v Mariánskych Lázňach to pred nejakými desiatimi rokmi tamojší riaditeľ, dosť veľký blázon, vyriešil tak, že natrel stĺpy do polovice a oznámil mestu, že zvyšok si má natrieť samo.
tiež sa neviem zbaviť pocitu (do podobných záležitostí trochu vidím), že jednoducho niekto chcel mať zadarmo nové stĺpy a inak to nešlo (zadarmo je slovenský ekvivalent termínu eurofondy).
To celé malo viacerých projektantov postupom času, aj viacerých šéfov a inžinierov. Jedine forma bola vždy tá istá.. penta.. ale tam sa menili tí čo to mali na starosti ako na bežiacom páse a každý vymyslel na základe aktuálnej situácie vždy niečo nové. To je jeden z dôvodov, prečo celá II/505 a napojenie Borov vyzerá tak, ako vyzerá. A ešte oni sami sa tomu vysmievajú.
A pritom vo väčšine prípadov si presadili na meste, že proste sa to schváli tak, ako to oni vymysleli (niekedy aj s celkom zaujímavými vyhrážkami).
Žiaľ, technika je niekedy nevyspytateľná... počas testovania u výrobcu všetko funguje ako má niekoľko dní, ale stačí stroj umiestniť na miesto určenia, príde prvý zákazník a hneď sa vyskytne nejaká chyba (obzvlášť, ak tým prvým je novinár).
Rád by som videl toho projektanta.... Inak takto zbastardiť cestu II. triedy. Vôbec by som sa nečudoval, keby chceli samostatný výjazd z diaľnice D2. Alebo pardon, aby to bolo úplne v poriadku, tak diaľnica by mala viesť na parkovisko Borov a v smere na Maďarsko by bol len exit ?
Inak pri Boroch ako keby na hlavnej ceste nestačili tie kruháky, teraz tam stavajú (medzi nimi v strede v smere do DNV) aj svetelnú križovatku, takže navyše aj ďalšie zdržanie.... nechápem, prečo obslužnú komunikáciu nedotrepali ku pár metrov vzdialenému kruháku a šmarili tam semafór....
Nevieš čo je dobré! Cesta z DNV do Rače, to by bola šmakovica ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec