No, na druhej strane, Dúbravka je aspoň o niečo lepšia, ako taká Trenčianska, lebo v Dúbravke "len" vzniklo nové vnútorné stĺporadie, ktoré sa nebije s tým starým vonkajším, teda lampami (okrem farebného vyhotovenia, ale to sa dá ľahko vyriešiť). Pôsobí to skrátka síce moc hustým, ale aspoň relatívne uceleným dojmom, teda aspoň na mňa. Zato na Trenčianskej je to úplný nepravidelný miš-maš stĺpov, kde sú postavené často doslova jeden vedľa druhého a každý iný.
Ale vidím, že od ministerstva financii až ku STU sa vôbec nič nedeje. Práve naopak. Denno denne tam parkujú desiatky áut . Neviem načo opravujú vrch keď spodok neopravujú .. Ak sa má električková trať na hlavnú stanicu naplno využívať mala by sa opraviť tá dôležitá časť aby sa na stanicu vôbec dalo prechádzať.
No jasné, smerácka agenda. Tak potom už rovno poďme vrátiť všetky názvy mostov do retro štýlu spred 89, takže aj Most Mládeže a most Červenej Armády (na tú novú konštrukciu sa aj tak nebude hodiť pomenovanie "Starý Most..")
ohľadne dúbravského stĺporadia som už písal hlavnej architektke. Nečakám, že to teraz dá vytrhať, ale že sa to už nebude opakovať pri ďalších stavbách (bohvie, ako nakreslili Radlinského - Kýčerského, ak zas takto, už je asi neskoro...) Hádam ale jedného dňa dôjde, aj na základe takéhoto záujmu verejnosti, aj na estetiku ulíc a prestožiarovaní červeno-bielo-zábradloví technokrati pôjdu kade ľahšie ☺
Čaute! Viete tu niekto, kedy sa bude opravovať električková trať na hlavnú stanicu. Najmä teda úsek od Kýčerského po Radlisnkého. Pán primátor mi na túto tému neodpovedal .. ?
Ani mercedes capacity ani sor nehlási zastávky. Kým v capacitách ale sú aspoň reproduktory, takže keby sa tam dokúpili hlásiče a doriešil softvér, tak by hlásiť mohli, v soroch by bol problém aj s tými reproduktormi...
Áno, viem, myslia si, že to už nebude pokračovať ďalej. Nechcem ani ja aby tu jazdili súčasne vozidla ale v prípade nejakej nečakanej situácie sa dalo odkloniť dopravu do Petržalky lebo je to bližšie. Ono pokračovať sa dá, takto to urobili aj v iných mestách a osobné som to videl v Mníchove keď predĺžili trať od Effnerplatz na St. Emmeram. Chápem aj to,že oni nemajú obojsmerné vozidlá a v tom prípade len predĺžili jednu z dvoch liniek ale ja nevidím problém nebudovať obratiská a v Bratislave chýbajú lebo v prípade odklonu ju musia dať až na koniec inej trate čo je zbytočné. Chýbajú aj informačné tabule ktoré by okrem odchodu liniek informovali o prípadnej uzávierke- odklonu. Teraz len tak na okraj sa chcem opýtať, Mercedes CapaCity ma zabudované akustické hlásenie zastávok alebo nie? To isté platí aj pre Sor táto otazka. Ďakujem
to je neuveriteľné, aký veľký rozdiel môže byť medzi spoločnosťami, resp. to, že jedna spoločnosť je, nazvem to, úspešnejšia ako tá druhá a tá druhá neustále hlása, ako chce smerovať práve takým smerom, ale roky ostáva viac-menej len pri slovách.
veľmi sa mi páči ten spôsob a energia, akým sa, nie len, "Línie" prezentujú. na úrovni, nie na vedľajšej koľaji.
Na porovnanie toť od susedov:
"Am Wochenende haben wir die U4 Strecke zwischen Schottenring und Heiligenstadt saniert. In 50 Stunden haben 50 KollegInnen (pro Schicht), insgesamt 1,2 Kilometer Schienen getauscht, eine Weiche erneuert, 1.500 Meter Stromkabel neu verlegt und rund 80 Brückenhölzer getautscht."
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Rubber38