Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Čítal som si volebný program kandidátky Tatiany Kratochvílovej na primátorku Bratislavy. Zo srandy som jej napísal ako by vyriešila napojenie petržalskej električky na vlak.

Takáto bola odpoveď: "Základom mestskej hromadnej dopravy v Bratislave sú trolejbusové, autobusové a električkové linky. Do Petržalky sa buduje tiež električková trať. Na železničných tratiach na území mesta sú v územnom pláne zadefinované železničné zastávky. Ich výstavba má pre dopravu význam - ak by bola vybudovaná takáto zastávka napríklad na Patrónke, nemuseli by cestujúci pracujúci v okolí cestovať z inými prostriedkami MHD a strácať tak čas. Pre bezpečný a rýchly prestup z jednotlivých dopravných prostriedkov je dôležité budovať prestupové zastávky a taká by mala byť aj po dobudovaní električkovej trate do Janíkovho dvora."

Rozumiete tomu niekto lebo ja moc nie ?
Reakcia na: Citario #202535:
Dnes okolo 7:30 som videl za Sokolskou smer CMO 41 s 0 ľudmi a v 64 štyroch, teda naozaj bolo to predĺženie prepotrebné.
Inak nedal by sa vybudovať na Brnianskej za zastavkou Hroboňova smer CMO priestor na otáčanie busov do protismeru, čím by sa z 41 dalo prestúpiť na hrane na 63, 83 a 84.
Reakcia na: Ike #202534:
Holt, stavebný úrad na m. č. DNV...
Ta 64 sa tak zhorsila s pridanim sorov ze to neni mozne aspon ma ta 41 nejake opodstatnenie ale nemohli to spravit tak aby chodila cely den rovnako doteraz som vzdicky vedel kedy ide a teraz sa mozem spolahnut na interval 30 min vsetko co je dobre pokazia pevne verim ze dakoho nenapadne tie sory s apu poslat na budkovu ako pokracovanie 64 to by teda dopadlo ?
Reakcia na: Padrex #202533:
Myslíte si, že keby dotyčné osoby kolaudovali dom bez okien a dverí, že by ho skolaudovali? Lebo... pri všetkej úcte, zastávka, ktorej rozmery neumožňujú NP vozidlám zastavenie pri nástupnej hrane a ktorá, napriek tomu, že je nikový typ, je skonštruovaná bez možnosti zastavenie kĺbového vozidla tak, aby netrčalo do premávky, nespĺňa vlastne nič, čo by zastávka spĺňať mala. Ešte aj označník zastrčený v poli je viac "zastávkou" ?
Reakcia na: Ámos #202528:
...plus poziadavka aby do zastavky aj autobus vosiel celou dlzkou a netrcal mu vlek do jazdneho pruhu...vid najnovsie skvosty v DNV...
Reakcia na: 810zssk #202529:
Áno, to je DPB karta. A tušim sa tam značia aj všetky závažnejšie porušenia pracovnej disciplíny a opodstatnené významnejšie sťažnosti.
Reakcia na: Mike #202526:
Kartou vodica rozumies nejaku internu v DPB, hej? Lebo do tej statnej evidencnej karty vodica sa myslim skodove udalosti nezapisuju (kedze o nich policia vlastne nema ako vediet).
Reakcia na: Ike #202521:
a dalej by profesne zdurzenia a DP mali ziadat aby kaselsky obrubnik bol v STN ako norma pre pouzitie na zastavkach. Aby projektant/stavebnik nemal na vyber.
Reakcia na: Ike #202521:
Väčšina zástavok je v katastrofálnom stave, s tým v tomto meste nič nenarobíme, rovnako aj cesty, to je ešte horšie. Ak to máme brať z tohto hľadiska, tak pre Bratislavu nie sú nízkopodlažné vozidlá vôbec určené, lebo na takýto tankodrom pri splnení technickej živostnosti vôbec neboli konštruované.
Reakcia na: MatejBA #202524:
Čiže škrtnutý nárazník je škodová udalosť, podľa správnosti by mal volať dispečing a oni to zaevidujú a spíšu a vinný je vodič, už by mal dolu prémie a zápis v karte vodiča..
Reakcia na: MatejBA #202524:
Svetla vynimka mam pocit, cim dalej tym castejsie. Resp. od kedy sa mi dieta narodilo.
Reakcia na: Ámos #202520:
No v poslednej dobe mam opacne skusenosti. Aj vcera na L32, isiel vozickar (DD - Kramare) a vodic zastavil pri obrubniku (ale skrtol naraznik, bolo pocut), pouzil kneeling a isiel vyklopit plosinu + pomohol vozickarovi az na vyhradene miesto. 🙂
Reakcia na: kecho #202522:
Uz chystaju tunel z druhej strany cesty ?
Reakcia na: TeBeCe #202518:
takže sa im zachvíľu opäť niečo prepadne? 😉
Reakcia na: Michal111 #202516:
V prvom rade by by človek, čo podpisuje kolaudáciu projektov ako je Istrijská, mal byť zbavený všetkých kompetencií a funkcií.

V druhom rade tu snívame o tram-trainoch a neviem čom, ale že zastávky sú v takom stave ako sú, to sa berie ako neriešiteľná vec.

A potom je tu to, čo spomína Ámos #202520).

Ak teda nevieme vyriešiť elementárny problém (zastávky), tak potom načo kupujeme NP vozidlá?
Reakcia na: JaJ #202511:
A to keby mali pouzit este kneeling, ked sa s kocarom nastupuje, asi by im ruky odpadli. Je to cvarga!
Reakcia na: Michal111 #202516:
ide o šikovnosť, ale šikovný vodič dieru radšej obíde za cenu pár cm od obrubníka, namiesto toho, aby do nej vošiel a za pár mesiacov by mal opäť rozhrkaný autobus a množstvo zbytočne rozbitých súčiastok, dodatočné náklady na opravy.. samozrejme záleži to od konkrétnej situácie, len pripomínam že to už nie je také jednoduché ako kedysi, niekde je NP busom problém pristaviť aj ku kasselaku, aby nezbrusil naraznik

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.