Reakcia na: Ike #202364:
V takychto pripadoch davas pri odbocovani prednost protiiducim vozidlam preto aby mohli bezpecne a plynulo prejst krizovatkou. Ono je dost zasadny rozdiel ci prerusis prud aut iducich priamo (ktorych je vela a keby davali prednost, zastavi sa vyznamny tah), alebo na chvilu zastavis vozidlo odbocujuce doprava na krizovatke kde toto odbocenie vykonava tak jedno auto za minutu, ktore ma samostatny odbocovaci pruh (teda zdrzis jedine auto).
Mike
Zrušenie školského spoja do Čunova bolo už načaté k 1.7. kedy sa rozhodlo že kĺby ostanú na 91/191 aj cez školský rok. Druhý argument spomenutý v tom liste bol, že sa tam vozí pár deciek. Skutočne ak sa tam vozí do 10 žiakov tak neviem či to má byť až taká priorita držať pre to v rannej špičke inde nepoužiteľný voz (aj keď je to iba 40 min.), keď dnes nevie DPB vypraviť. A tiež keď je po nasadení kĺbov na 91 v každom spoji zaručene dostatočná kapacita.. teda v úseku Čunovo - Jarovce 100%tne.
Ono všeobecne okrem Mokrohájskej a školského spoja 1 všetky ostatné vznikli v 90tych rokoch tak, že DPB vyhlásil "akciu", že ktorá škola posunie začiatok vyučovania neskôr ako na 8:00 (teda 8:15, 8:20, 8:30), dostane školák (grátis). A tak sa vtedy pozavádzalo cca 10 školských spojov +- hádam vo všetkých častiach Ba, s tým že väčšina chodila iba ráno. Teraz je už iná doba a všetky tieto školáky sa postupne prehodnocujú. Samozrejme niečo iné je, ak si za ne patričná škola (školy) niečo pripláca, alebo ak prispieva mestská časť...