Čas na palubáku nie je na 100% synchrónny. Pred pár mesiacmi meškával čas na L37 vozidlo č. 2121 (tuším, určitú dobu som si to číslo pamätal, plánoval som to napísať) o 2 minúty. Pod mostom SNP vodič musel vidieť, že linka s rovnakým odchodom (L91) už dávno odišla a aj tak ho neťuklo, možno to ani nema za povinnosť nastavovať hodiny. Kvôli tomu som raz cez víkend zmeškal prestup na L21 na Patronke (tam podla CP sú naň 3 minúty).
"Nie je teda možné, aby sa stala situácia, že čas na označovači cestovného lístka nie je synchrónny s časom prijatého platného SMS cestovného lístka."
Tu niekto klame, pretože môže nastať aj situácia, že čas na palubnom počítači nie je synchronizovaný (napr. je v poruche rádiové spojenie), mali sme aj u nás prípad, že v jednom vozidle meškal čas asi 1,5 minúty, trvalo to niekoľko týždňov. Je to síce veľmi zriedkavé, ale stať sa môže.
Na druhej strane je otázne, či prínosy tejto funkcie v bratislavských podmienkach prevyšujú negatíva (časové zdržania). Preplnenosť spojov sa v dohľadnej dobe neodstráni, je problém len udržať rozsah vzkm, takže posilňovanie intervalov na tých linkách, kde jazdia mercedesy, asi zatiaľ nebude.
A predsa väčšina vozidiel by mala už byť vybavená čidlami, ktoré snímajú prípadné privretie vo dverách, takže v takej situácii by vodič nemal byť vinný, najmä ak cestujúci zle stál v priestore dverí alebo snažil sa nastúpiť už počas zatvárania dverí...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1