Pôvodne som si to predstavoval inak, ale čím viac rozmýšľam, tým viac sa mi začína pozdávať Igorkova myšlienka, aby spojky boli umiestnené tak, že električka na riadnej linke v bezvýlukovom stave pôjde vždy po hrote. Zdá sa mi to viac bezpečené a súčasne to umožní vyššiu prejazdovú rýchlosť. V prípade prejazdu na opačnú koľaj by sa so súpravou cúvalo. Vzhľadom na to, že pri takejto organizácii je nutný dispečer, nevidím v tom vôbec problém.
A o neskoré príchody dispečerov by som sa nebál. Ak príde aj do hoci aj 20 min., aj tak to znamená rýchlejšie obnovenú prevádzku ako, keby sa malo čakať na odstránenie vozidiel zúčastnených na DN z koľaje.
A o neskoré príchody dispečerov by som sa nebál. Ak príde aj do hoci aj 20 min., aj tak to znamená rýchlejšie obnovenú prevádzku ako, keby sa malo čakať na odstránenie vozidiel zúčastnených na DN z koľaje.
Sarko
Iste, lenze vyhybky zeleznicneho typu Ti v centre a jeho blizkom okoli nikto nedovoli. Mozno tak na tratiach do Race a Dubravky (obrazne povedane).
Co sa tyka operativnosti zasahu, ja predpokladam, ze vyhybky budu standardne zamknute na kluc, ktore bude musiet prist niekto odomknut. Ja si myslim, ze dispeceri dokazu prist behom niekolkych minut. Ked dokazu prist kosicki dispeceri k vaznej dopravnej nehode v MHD skor ako policia, ci zachranka, tak to dokazu aj bratislavski.
Ohladne toho rozchodu to nevidim nijak ruzovo. Stavat uplne novu vozovnu, menit podvozky a trate, to je skoro ako zacat od piky. Zvlast dnes, ked nad dopravnymi podnikmi visia rozne existencne problemy.