Reakcia na: Z #20052:
Potom by ta linka mohla jazdit rovno po celej Bratislave, lebo vsetky useky su potenciane kolizne. Neviem preco pri stavbe napr. Karlovej Vsi tu elektricku tahali tak ako ju tahali. Vsak mohla ist uplne mimo cesty, krizovania mohli byt mimourovnove, tak ako to maju v Brne.
) a že náhradná doprava premáva z autobusového nástupišta. Bol som príjemne prekvapený informovaním. Len to, že má označenie 82 nikto nepovedal
Z
Obaja mate velku pravdu-vela v tejto situacii nebolo vyriesene pruzne, hlavne rychle odpratanie auta z kolajiska, resp. co najrychlejsie policajne zhodnotenie tejto nehody. Tazko sa mi k situacii objektivne vyjadruje-nebola som tam, videla som iba "utrzky" zo sprav a z tlace.Faktom vsak je, ze elektricka trakcia stala taky dlhy casovy usek bez adekvatnej nahrady, kedze aj vypravenie nahradnej busovej dopravy chvilku trva. Podla mojho nazoru by nebolo na skodu, keby subezne na vybranom useku s tratou kolidovala 1 autobusova linka v celodennej rezii, aby cestujuci (zakaznik) mal moznost vyberu. Je pravdepodobne, ze v blizkej buducnosti sa takato situacia moze (nemusi-moze-a kiezby nie!...) opakovat a kolaps je pri takejto situacii zaruceny...