Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
prečo 6641 stojí pred bránou vozovne na Trnávke ? Nevie tu nkiekto??
Reakcia na: Jezo #199405:
Tie stredne clanky su podla mna preto kratke, lebo stredne napravy nie su otocne.
Reakcia na: Jezo #199405:
Vlastne dvere pokial viem mat nebude.
Reakcia na: m@rtin #199404:
Napadli ma dve otazky?
- Bude mat vodic vlastne dvere?
- Stredny clanok je kratky z technologickeho hladiska (rozlozenie zatazenia, pevnost, profil,...) alebo z dovodu, ze musi byt elektricka do XYm? Ci by siel spravit dlhsi s dvomi dverami.
Reakcia na: koco #199367:
Nový design tramvají pro BL ve větším rozlišení

http://www.k-report.net/discus/obrazky/72/32/927232.jpg
Reakcia na: Peon #199401:
K tým Kramárom len toľko - podrobne tú genézu nepoznám, ale stručne - dnešné Kramáre mali byť provizórnym riešením - myslím na 25 rokov do času, kým nebudú vybudované Rázsochy (ktoré sa po tých cca 25 rokoch aj naozaj začali stavať). Takúto info mám z nejakého pred1989 urbanistického časopisu, snáď z Projektu.
Reakcia na: Peon #199401:
Neviem, ako sa to povie po slovensky ale po česky sa povie "prudivec".
KDE UDELALI SOUDRUZI CHYBU?

1; Ako je možné, že hasičská stanica sa nachádza pri zastávke "Agátová" odkiaľ musia ísť plne naložené hasičské autá do pomerne veľkého kopca? Po rovine by išli rýchlejšie.. V smere do DNV a Záhorskej Bystrice výjazd komplikuje jednosmerný tunelík...

2; Prečo vznikol najväčší nemocničný komplex na Slovensku v kopcovitom teréne? V chladnejších zimách so snehom / ľadom je tam sťažený prístup pre sanitky, ale aj pre vozidlá MHD. Nie raz už boli Kramáre aj bez obsluhy MHD..
Včera som si všimol, že na www.cp.sk sa pri vyhľadaní spojenia pri Slovak Lines znova po rokoch zobrazuje aj cestovné. Je to od 1. 5. 2014 alebo skôr? Ešte keby tam bola uvedená aj cena s použitím dopravnej karty, bolo by to ešte lepšie. Spolu s uvádzaním čísiel nástupišť aj v menších mestách (Šamorín a Senec) v roku 2013 to vnímam veľmi pozitívne.
Reakcia na: TeBeCe #199397:
Ďakujem,?
Reakcia na: Malýandrej #199396:
po kliknuti na Zobrazit online odchody by malo nasledovat prihlasovacie okno.
Ako sa prihlásim cez m.imhd.sk?
Reakcia na: 810zssk #199394:
Ako inak? ?
Reakcia na: Peter6607 #199392:
No to je teda hlavne, na to vlastne MHD existuje...
Reakcia na: janstar #199378:
električka č.5 ušetrí jazdou cze tnel 6 minút,, to že ty si IGK nikoho nezaujíma.. MHD á prednosť a nie IGK 😃
Reakcia na: Arkuslogaritmus #199357:
Hlavné je, že tým 14Tr08 zostávajú ešte v premávke a je viac času na ich dokumentáciu ?
S tými novými troflíkmi to je len 1. máj, že?
Reakcia na: janstar #199388:
Vieš čo, plne súhlasím. Navyše keď po spomínanej prechádzke idú úradnúci domov, prečo nezrušiť na základe tejto logiky trebars celú L33? Aj tak sa potrebujú trochu rozbehať, kopcovitý terén je na takéto účely jak stvorený. Ušetrí sa kopa peňazí a dokonca, nemusíme sa stále naťahovať s opravami 25 tr ?
Reakcia na: janstar #199386:
Sorry, lenze ja VYSTUPUJEM za Kapucinskej, takze nie, mne by to naozaj predlzilo jazdnu dobu minimalne 3 krat oproti terajsiemu stavu! Nehovoriac zeby som mal o 1-2 zbytocne prestupy navyse, zatial co ty by si milostivo sedel vo svojej priamej linke.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.