Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marek1978 #198605:
Najdôležitejšou zmenou zrejme bude to vymaľovanie priestorov, keďže to sa spomína v článku až dva krát.
Reakcia na: Joyki #198609:
Dúfam, že sledovali!
Dnes u X13 bola taká odchýlka od cestovného poriadku, že spoj o 16:40 z Dunajskej smer stanica prišiel o 16:54, teda 2 min. po čase ďalšieho spoja.
Reakcia na: 810zssk #198607:
vodič N56 predsa nemá prečo upozorňovať dispečerov na svoje meškanie, keď dispečeri "majú prehľad o odchýlkach od cestovného poriadku" ?
Reakcia na: Mike #198606:
Ano, naposledy ju sledovali natolko intenzivne ze som cakal hodinu v Raci na dalsiu N55 kedze nevyckal pripoj (na druhej strane, z toho vodica N56 by tiez neubudlo keby cez vysielacku upozornil dispecerov ze ma meskanie a cestujucich).
Reakcia na: Marek1978 #198605:
" Dispečeri sledujú polohu vozidiel, kontrolujú nadväznosť spojov, majú prehľad o odchýlkach od cestovného poriadku a sledujú tiež spotrebu či rýchlosť vozidiel. "
? ?
Reakcia na: Petto #198602:
Projekty sa najskôr nakreslia a odsúhlasia na tie trate, ktoré sú v územnom pláne. Takže to asi nebude tak celkom ako si predstavuješ... (územný plán je zverejnený..)
Jasné, že sa aj ten územný plán môže meniť a aj sa teraz bude dosť často a veľa meniť.. ide o to aby sa tam dostali požiadavky akutalizovať to vedenie tých tratí...
Reakcia na: Error 0x007 #198599:
Tiež som proti Petrzalke. Prioritne by sa mali urobit TESCO LAMAC, AVION (Letisko) , Mlynska dolina, Lamac.
Reakcia na: Error 0x007 #198599:
A aky iny prinos by este mal mat trolejbus?
Reakcia na: Tedomík #198598:
Do Petrzalky dufam nepojde, ako jediny prinos okrem znizenych emisii vidim akurat to, ze si sotousi budu konecne moct odfotit trolejbus na moste...
Reakcia na: mark178 #198591:
Idú sa budovať trate do Tesca Lamač, cez Pražskú a k Avionu (nahradenie 63ky) ďalej nwm ako to je s Petržalkou.
Reakcia na: mark178 #198591:
1. Budu sa budovat nove trate kde ako na L63 bude treba dalsie klbaky
2. Je lepsie mat zbytocny klbak na solo linke ako natrieskane solo na klbovej linke ?
jedna tarifno-technická otázka
keď lístka ny KHL platia ako bus lístky v deň zápasu Slovana, platia napr. aj dnes, keď sa hrá KHL na Slovane?
http://www.hcslovan.sk/sk/spravy/v-slovnaft-arene-pripadny-siedmy-zapas/
?
Reakcia na: S499.1023 #198594:
No co ti poviem, francuzi 😃
Reakcia na: Rubber38 #198589:
Pozor, toto nie je Translohr ale TVR od Bombardieru. Translohr nevie jazdiť mimo vodiacu koľajnicu (Clermont-Ferrand, Paris a ďalšie), TVR má normálny volant je ešte nespoľahlivejší ako Translohr a Bombardier už ohlásil ukončenie tohto programu. Caen chce stavať klasickú električku čiastočne práve za peniaze, ktoeré sa chystá vysúdiť od Bombardieru za to, že ukončil podporu systému.
Úplne najlepší je ale systém Optiguide (vozidlá Civis, Rouen), ten" vykoľajuje" a búra stĺpy, keď nasneží ? .
Reakcia na: Tedomík #198586:
Dôvod existencie systémov ako Translohr a VAL je zmieňovaný v tom článku, čo ti linkol Kodaň a dá sa popísať jedným slovom: Michelin. Okrem iných nevýhod je tam napríklad to, že gumové pneumatiky navádzaného vozidla idú stále v presne tej istej stope, takže dochádza k extrémnemu opotrebovaniu jazdnej dráhy. Neporovnatelne vyššia spotreba oproti kovokolným systémom, drahé pneumatiky s krátkou životnosťou, všadeprítomný smrad spálenej gumy (metro Paríž) etc.
Reakcia na: Tedomík #198590:
v BA neuplatniteľné - má to malý počet dverí, t. j. nevyhovuje "delfínovskej konštante" 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.