Však miesto L98, tá by mohla končiť vo vozovni (príp. aj na Vyšehradskej, ale to by chcelo riadnu odvahu). Z Jasovskej (a okolia) by tak zostali priamo do centra 91 a 801.
No tak pozerám, že bočný transparent namontovali, vonkajšie hlásenie zastávok namontovali, cúvaciu kameru majú ako bolo požadované, v predu na oboch stranách sú nejaké biele "krabičky" vie niekto čo to môže byť? Klimatizačná jednotka z týchto nie najdetailnejších fotiek vyzerá byť odlišná od terajšej avšak nevidím zadný transparent, ktorý mal byť takého formátu ako predný a taktiež nevidím determálne okná i keď je pravda, že dnes je už možné vyrobiť také sklá, že nemusia byť tmavé tak snáď tam sú. ?
Trochu od veci ale aj TESCO Lamač má zlé spojenie. Tam by sa dali spraviť na hlavnej ceste zastávky a k ním by mieril priamo z Tesca podchod. Bolo by to na zastávku síce ďaľej kao teraz, ale ak sa ide tunelom, tak si to človek ani neuvedomí a mohli by tam po novom zastavovať všetky linky nie teraz čo je ten chaos.
Niečo také je aj v Prahe. Žiaľ už si z toho moc nepamätám ale tuším v centre Černý most to nejak takto fungovalo k stanici metra
K nemocnici by bolo z dlhodobého hľadiska lacnejšie vybudovanie lávky ponad Chorvátske rameno od zastávky Bzovícka. K hlavnému vchodu je to rovnako (+-50m) ďaleko.
Bankobystrické boli prvé tohto typu na Slovensku, a potrebovali získať určité povolenia, aby mohli v SR jazdiť. A keďže úrad, ktorý tie povolenia vydáva sídli v BA, tak tie jazdy prebiehali v BA.
Ale to v podstate nemá súvis s testovaním po výrobe.
Tie trolejbusy sa vyrábajú v Plzni, a výrobca si takto testuje, či všetko vyrobil správne, a zisťuje, čo je potrebné doladiť. Nie všetko môže otestovať vo výrobnej hale. Keby tie jazdy robili v Bratislave, tak by oprava prípadných problémov bola náročnejšia a drahšia, pretože by museli od výrobcu prísť až sem kvôli veciam, ktoré takto odhalia a opravia hneď tam.
tak ako aj žilnské sa testovali inde,banskobystrické tu v BA ...tak ja neviem)!! ved volakedy to robili v ostrove a mali tam trať na to,potom sa to zrušilo.. a teraz to pendluje kade tade ..To sa fakt skor rozpadne ako dodá ))))?
L55 - je v prípade zrušenia L59 samozrejmosťou
L68 - netuším, ako ju chceš pri Saleziánoch otáčať (inak, ako sa točí teraz), navyše by si ju zbytočne odklonil od Trnavského máta = hovadina jak mraky. A dať ju pod dróty má tak 20 rokov čas.
L84 - V zásade súhlasím, v úseku Ovsište - Jungmanova je dosť zbytočná. Ale to sú tie zmeny súvisiace s drôtmi na Ovsišti, kt. som spomínal: Dala by sa zrušiť len ak by vznikla T-Bus linka z Ovsišťa cez Apollo a za Hroboňovu. Dovtedy by ľudia z Ovsišťa moc brblali. A zároveň by si nejak musel posilniť L83, to neviem ako by si chcel urobiť
87 - slúži v značnej miere pre študentov z EU, takže tam by mala chodiť aj naďalej. Inak by ale TEORETICKY mohla byť odklonená cez Bulíkovu na Muchovo námestie. Ale tu by sa bila s odlišným intervalom na L99, čiže by bola dosť zbytočná, okrem toho minima ľudí cestujúcich z Biskupíc na Farského. Čiže dosť zbytočné riešenie v duchu "Linky odvšadiaľ všade"
91/191 - so skrátením jednej z nich sa uvažuje, na to som zabudol. V tomto máš určite pravdu
93 - prehovoril som, a moje riešenie sa mi zdá byť šetrnejšie a pohodlnejšie pre ľudí
96/196 je dobre tak, ako je. Do Avionu a na Letisko je to fajn spoj
99 - A čo by ti chodilo na Antolskú, Einstein? Navyše, je to najmä nemocnica pre BA V, preto je dobre, že linka premávajúcej k nej robí zvoz z celej Petržalky. A na Jasovskú neni problém dostať sa poloprázdnou L98. Načo tam dávať ďalšiu linku? Aby tam chodili prázdne busy každé dve minúty?
Tokľo môj názor
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jokl