Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #196971:
A ešte drobnosť nemajú osvetlenie priestoru dverí a signalizáciu zatvárania dverí z vonkajšej strany, ale to si už nepamätám či bolo v podmienkach.
No tak pozerám, že bočný transparent namontovali, vonkajšie hlásenie zastávok namontovali, cúvaciu kameru majú ako bolo požadované, v predu na oboch stranách sú nejaké biele "krabičky" vie niekto čo to môže byť? Klimatizačná jednotka z týchto nie najdetailnejších fotiek vyzerá byť odlišná od terajšej avšak nevidím zadný transparent, ktorý mal byť takého formátu ako predný a taktiež nevidím determálne okná i keď je pravda, že dnes je už možné vyrobiť také sklá, že nemusia byť tmavé tak snáď tam sú. ?
Reakcia na: Valec #196968:
No ak by sa tak spravilo, tak by bolo super.

Trochu od veci ale aj TESCO Lamač má zlé spojenie. Tam by sa dali spraviť na hlavnej ceste zastávky a k ním by mieril priamo z Tesca podchod. Bolo by to na zastávku síce ďaľej kao teraz, ale ak sa ide tunelom, tak si to človek ani neuvedomí a mohli by tam po novom zastavovať všetky linky nie teraz čo je ten chaos.

Niečo také je aj v Prahe. Žiaľ už si z toho moc nepamätám ale tuším v centre Černý most to nejak takto fungovalo k stanici metra
Reakcia na: Rubber38 #196957:
K nemocnici by bolo z dlhodobého hľadiska lacnejšie vybudovanie lávky ponad Chorvátske rameno od zastávky Bzovícka. K hlavnému vchodu je to rovnako (+-50m) ďaleko.
Reakcia na: Andy #196964:
A rovnako sa tak preto testovala aj 24Trka pre Prešov.
Reakcia na: Petto #196961:
Ja vytýkam len okná a malé, zadné BUSE.
V kosiciach zacali jazdit nove SORy. V clanku na fotke ma zaujalo, ze zmizla podesta oproti druhym dveram. Hadam sa takymito postupnymi krokmi podari casom odstranit aj tribunku medzi 2. a 3. dverami....
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7060221/na-linky-kosickej-mhd-vyslo-dvadsat-novych-autobusov.html
Reakcia na: jokl #196962:
Bankobystrické boli prvé tohto typu na Slovensku, a potrebovali získať určité povolenia, aby mohli v SR jazdiť. A keďže úrad, ktorý tie povolenia vydáva sídli v BA, tak tie jazdy prebiehali v BA.
Ale to v podstate nemá súvis s testovaním po výrobe.
Reakcia na: jokl #196959:
Tie trolejbusy sa vyrábajú v Plzni, a výrobca si takto testuje, či všetko vyrobil správne, a zisťuje, čo je potrebné doladiť. Nie všetko môže otestovať vo výrobnej hale. Keby tie jazdy robili v Bratislave, tak by oprava prípadných problémov bola náročnejšia a drahšia, pretože by museli od výrobcu prísť až sem kvôli veciam, ktoré takto odhalia a opravia hneď tam.
Reakcia na: MatejBA #196960:
tak ako aj žilnské sa testovali inde,banskobystrické tu v BA ...tak ja neviem)!! ved volakedy to robili v ostrove a mali tam trať na to,potom sa to zrušilo.. a teraz to pendluje kade tade ..To sa fakt skor rozpadne ako dodá ))))?
Reakcia na: Tedomík #196958:
uff ..cervene madla a vidim tam aj tusim lavy linkovy transparent, ktory pouzivaju hlavne na zapade EU
Reakcia na: jokl #196959:
Aby sa nerozpadol pred dodanim na nasich cestach ?
Reakcia na: Tedomík #196958:
prečo sa to vždy testuje inde???
Tak prvý trolejbus 30Tr pre Bratislavu je už v hotový a už sa aj testuje v Plzni
http://www.plzensketrolejbusy.cz/foto/2014/1-3/IMG_3080.jpg
Reakcia na: david1 #196956:
L55 - je v prípade zrušenia L59 samozrejmosťou
L68 - netuším, ako ju chceš pri Saleziánoch otáčať (inak, ako sa točí teraz), navyše by si ju zbytočne odklonil od Trnavského máta = hovadina jak mraky. A dať ju pod dróty má tak 20 rokov čas.
L84 - V zásade súhlasím, v úseku Ovsište - Jungmanova je dosť zbytočná. Ale to sú tie zmeny súvisiace s drôtmi na Ovsišti, kt. som spomínal: Dala by sa zrušiť len ak by vznikla T-Bus linka z Ovsišťa cez Apollo a za Hroboňovu. Dovtedy by ľudia z Ovsišťa moc brblali. A zároveň by si nejak musel posilniť L83, to neviem ako by si chcel urobiť
87 - slúži v značnej miere pre študentov z EU, takže tam by mala chodiť aj naďalej. Inak by ale TEORETICKY mohla byť odklonená cez Bulíkovu na Muchovo námestie. Ale tu by sa bila s odlišným intervalom na L99, čiže by bola dosť zbytočná, okrem toho minima ľudí cestujúcich z Biskupíc na Farského. Čiže dosť zbytočné riešenie v duchu "Linky odvšadiaľ všade"
91/191 - so skrátením jednej z nich sa uvažuje, na to som zabudol. V tomto máš určite pravdu
93 - prehovoril som, a moje riešenie sa mi zdá byť šetrnejšie a pohodlnejšie pre ľudí
96/196 je dobre tak, ako je. Do Avionu a na Letisko je to fajn spoj
99 - A čo by ti chodilo na Antolskú, Einstein? Navyše, je to najmä nemocnica pre BA V, preto je dobre, že linka premávajúcej k nej robí zvoz z celej Petržalky. A na Jasovskú neni problém dostať sa poloprázdnou L98. Načo tam dávať ďalšiu linku? Aby tam chodili prázdne busy každé dve minúty?


Tokľo môj názor
Reakcia na: Rubber38 #196953:
Za mňa ak by ostalo súčasne linkovanie hypoteticky by som zmenil: berte s šoto rezervou

L59-zrušenie /obnovenie L55/
L68- skrátenie po Saleziánov . Presun pod dráty ak EU dá...
L80-bez zmeny
L82- no koment
L83- bez zmeny
L84- pre mna nesystémová v Ovsišti pokial tam chodí aj L99
L87- presmerovanie z Ovsišta po Farského ul.- prest.bod
L88-bez zmeny
L91-skrátenie po Janíkov Dvor resp.prestupný bod-možné predĺženie na Antolskú
L191-zachovanie
L92-účelová linka pre WW
L93-zachovanie no z int 7,5 v špičke,predĺženie po Janíkov dvor
L94- zachovanie s int 7,5,predĺženie k prestupnému bodu k električke
L96 -zlúčenie s L196 ináč bez zmeny
L98 -skrátiť po napr.Technopol-prest.bod . Električkou to bude rýchlejšie po Slimák zo zadných častí Petržalky.
L99 predĺženie na konečnú L98

?
Reakcia na: Valec #196954:
No neviem, ja napr. vozím vo vlaku skoro vždy veľa batožiny. Nehovorím že ten prestup na Račku je zlý, len že prestup na L2 na Radlinského je celkom prijateľná alternatíva. A navyše sa obojsmerne jedná o poloprázdne vozidlo, to máš pravdu. Na druhej strane ešte tak ďalších 30 rokov zároveň o vysokopodlažnú Kačicu ? Ale táto diskusia je irelevantná, jednoducho L7 na HS je blbosť, je to oslabenie prúdu Račianska - Obchodná resp. centrum, a sú za ňu časovo kratšie alternatívy, najmä prestup na Račku. Na tom sa určite zhodneme
Reakcia na: Rubber38 #196946:
Ja ti neviem, ale nemám pocit, že by som na Hlavnej stanici stretával nejaký veľký počet ľudí s extra ťažkou batožinou... keď si ju dokážu zniesť a vyniesť po schodoch a natrepať do vlaku, tak dva obrubníky by zvládli tiež.

Ja osobne som už tiež čo-to vozil vlakom, ale najviac ma vždy iritovalo cestovanie na/zo stanice v preplnených vozidlách. Ak je to nutné (nedele večer) a nevyjde to časovo o veľmi dlhšie, tak radšej volím cestu s dvoma prestupmi ako priamu vo vozidle ktorému sa ani dvere nedajú zavrieť ako je plné. A to bez ohľadu na váhu batožiny.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.