Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #196870:
Takze prdiacim trofloSORom uz teraz mozeme kopat hrob (a to este ani nedosli)
Reakcia na: Tedomík #196866:
V IDS sa rata aj s pouzivanim EP.
Reakcia na: trolejbus6207 #196862:
Ešte budeme plakať za 14Tr a 15Tr. A to mi vadilo hlučné kúrenie (podprdelné aj okenné) v búde.
No ale poľnohospodárska technika pozná iba búdku na traktore...
Ono poškodenie 25Tr je aj z toho dôvodu, že po trase ktorej premávajú je viacero nevyhovujúcich miest, ktoré vodiči osobákov oblúkom obchádzajú a občas predvádzajú kaskadérske kúsky avšak vodič trolejbusu si to nemôže dovoliť. Ak sa aj nasadí akékoľvek nízkopodlažné nové vozidlo na linku v priebehu pár mesiacov ľahko dopadne tak ako 25Tr. V priloženom odkaze sú zakreslené miesta, na ktoré som si teraz spomenul. Ide o cesty s nerovnosťami, kopu zaplátaných výtlkov a o stave niektorých zastávok ani nevravím. Cez teplejšie dni takmer každodenne nejaký vodič zachytí nízkopodlažným autobusom alebo trolejbusom nejakú nerovnosť v zastávke... Pokiaľ sa aspoň tie najkritickejšie miesta neopravia plošne a nie formou plátania stav akéhokoľvek vozidla bude taký ako teraz 25Tr. Avšak opravu nevidím reálne najbližších 10 - 20 rokov keďže 5 rokov mi sľubuje magistrát opravu 20 metrového úseku, ktorý má v správe a stále ju odkladá...

https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zbA7VU2XZNv4.kxt3Nt-_Uiyg
Reakcia na: Quakeman #196868:
Ziadne 31T nabude! ?
Reakcia na: BigMac #196863:
30T a 31T sú úplne inej konštrukcie ako 14T a 15T takže bude mať pravdepodobne iné problémy.
Reakcia na: BigMac #196859:
Pozor, my sme bavili o kapacitnych rozdieloch medzi kratkymi, tykadlovymi hnuSORmi (s a bez APU)
Chcem sa spýtať nové trolejbusy sa majú kúpiť s označovaním električeniek http://hradecketrolejbusy.cz/gal/30Tr/17/17b.jpg Načo to bude dobré? Veď sa práve spustil IDS takže električenky sa určite nebudú meniť na spôsob elektronickej peňaženky.

To má byť na nejaký prieskum toho odkiaľ kam ľudia smerujú alebo čo? A ak by hej ako chcú docieliť, aby si ľudia tú električenku označovali?
Reakcia na: Petto #196861:
hlavne, že prvý tender požadoval voz s piatimi dverami, to nebola diskriminačná požiadavka?
Reakcia na: BigMac #196863:
Ja sa tesim na den ked odstavia 30T a s nimi aj trat do Petrzalky 🙂
Reakcia na: Quakeman #196858:
Nič, len narážam na isté problémy istých konštrukčných celkov v iných typoch Schade Strassenbahnwagenov (napr. 14T a 15T u DPP), ktoré tiež viac stoja ako jazdia...
Reakcia na: Tedomík #196855:
jedna vec je oficiálna kapacita, druhá vec je koľko sa reálne do voza narve ľudí, aj Ikarus 280 mal kapacitu 150 ľudí a na Mlynoch sa do 1901-ky narvalo 358 študákov. keď sa nedajbože niečo stane v 30Tr s APU, kde bude viac ako 60 ľudí, kto bude za to zodpovedný? Súdruh Delfín, ktorý podpísal zmluvu? houbelajz, vodič má smolu, lebo umožnil nastúpiť viacej ľuďom, ako je kapacita voza
Reakcia na: trolejbus6207 #196853:
Ano viem o tej poziadavke. Sam predseda d.k. sa ma na to pytal, ci to nebude diskriminacna podmienka ak by to bolo v povinnej vybave pri klbakoch. No tazko povedat kedze, je cca typovo 4-5 klbakov na trhu dajme tomu:

1. Skoda 27 Tr SOLARIS ( 2 hnane napravy )
2. Solaris Trolino 18 s Cegelecom ( 2 hnane napravy )
3. klbovy HESS ( 2 hnane napravy )
4. Skoda 31 Tr SOR ( len 1 hnana naprava )

Nie je toto prave diskriminacia 4tého ? ALe zrejme nie Skodovka, tak ci tak by sla do tendra a SOR nie je vyrobca trolejbusov.
Súčasný problém víkendovej 33 je, že nemá prípoje na električky. Takmer vždy sa stáva, že príde električka tak prázdna 33 práve odišla bez čakania. Ten 10 min. a 15 min. interval sa dosť zle kombinuje. Navyše linky 9 a 5 jazdia vo vláčiku, takže pri ich každom druhom príchode trolejbus práve odchádza preč.
Reakcia na: Error 0x007 #196856:
Mám pocit že -30 je rozdiel v kapacite NB 18 abusoidná vs. NB 18 trolejbusoidná, istý som si však nie som.
Reakcia na: Error 0x007 #196856:
pardon, styri
uz neviem pocitat, je moc neskoro ?
Reakcia na: Tedomík #196855:
Priestorovo je kapacita prave znizena o tie tri miesta na sedenie. Odkial ze sa tych dalsich 30 vynorilo ❓
Reakcia na: Error 0x007 #196845:
Tiež sa mi to nezdá. Sor BN10,5 má kapacitu 86 ľudí súhlasím s tým, že to pravda nieje lebo raz som robil štatistiku vyťaženosti X13. Žiaľ čísla si už úplne nepamätám ale keď to bolo plné tak tam bolo cca 65 ľudí a pochybujem, že by sa tam tí 19ti ešte napchali. Každopádne sa tam 60 ľudí zmesilo. a o čo je 30Tr s APU väčšia a tá veža zas nejaký vEľký priestor nezaberá

http://hradecketrolejbusy.cz/gal/30Tr/17/17b.jpg
Tuna je vidno tú vežu. V údajoch je oproti normálnemu trolejbusu 30Tr kapacita znížená o 34 ľudí! dosť pochybujem, že by sa ich tam natlačilo o toľko viac keby tam tá veža nebola (ešte si zober, že by tam boli ajtak sedačky) aj keď sú to určite tiež zase Sorkové počty

Tých 60 ľudí sa tam určite zmestí a určite to bude viac
Reakcia na: Quakeman #196840:
A podúrovňová navarovačka bude tiež? ?
Na okolky, brzdové jednotky a poprípade ešte niečo iné, napríklad na rámy a kĺby?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.