Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BigMac #196834:
Bavili sme sa len o prípadnom okruhu na L41, enormne cenove rozdiely tam samozrejme nie su. ?
Reakcia na: BigMac #196831:
APU uz nie je dovod terajsieho odstavenia 25 Tr. Spociatku len bol
Reakcia na: Petto #196829:
A to má aký význam? O koľko je lacnejšia jednostopá trať oproti dvojstopej? O cenu drátu potrebného na protismernú stopu a upevňovací materiál?
Reakcia na: Petto #196825:
Kapacita 25Tr = 125
Kapacita 30Tr s APU = 60

V pohode by na to stačil 3 min. interval. Dnes na 33 behajú 4 vozy a takto by bola potreba 8 vozov.
Je pravda, že dnes 33 častokrát nepostačuje, ale zober si že to niesú všetky spoje. Raz totiž trolejbus odíde pred hromadným príchodom električiek poloprázdny a potom samozrejme, že ďalší spoj je preplnený. Pri takomto hustom intervale by ani netrebalo, aby vodiči vyčkávali keďže spolu s 32 by chodili v poobednej špičke v priemernom intervale 2,4 minút. Navyše na takúto využivnanú linku by bol ten interval adekvátny. V prípade, že by sa 133 zachovala tak tam si myslím, že ráno by stačil 6 min. interval a v sedle by s adalo spraviť, že 1x by išla 33 a 1x 32

Cez víkend by sa mohol spraviť cca 5 min. interval linky 33 s tým, že by každý trolejbus musel povinne čakať na jednu električku. (Interval 4+5+9 je cez víkend 5 min.) Takto by sa to fajn vyrovnalo a

Ak nie tak aspoň 7,5 minutový interval, aby sa aspoň dal kombinovať s eletkričkami. Nie ako dnes









Reakcia na: Petto #196830:
Hlina? Máš na mysli pána Populistu? Nech odloží megafón a iniciuje poslanecký prieskum na tému Hospodárenie so zvereným majetkom v DPB. Ale na to on gule nemá...
Reakcia na: david1 #196819:
Keď sa chceme hrať na duobusy, tak si ich kúpme.
Páni vo výberovej komisii ešte (alebo už zas) nepochopili rozdiel medzi duobusom a t-busom s pomocným pohonom. Stále nám tu niekto tvrdí, ako je to jedno. Jedno je len koliesko na fúriku.
Ako sa podpísal APU režim na 25Tr je vidno na počte odstavených vozov.
Reakcia na: BigMac #196828:
Nič sa nestane. Jedine len, že by Hlina opat YOUTUBOVAL ?
Reakcia na: ivanbuto #196821:
Na okruhu nevidim nic zle, jedine urobit jednostopovu trat v smere z Budkovej po zastavku Safranovu, odtial moze ist okruzna L41 uz aj z kopca na agregat.
Reakcia na: Petto #196825:
Táto otázka bude veľmi zaujímavá až sa nedajbože niečo vysrstí a nastane vyšetrovanie príčin a prispievajúcich faktorov. Som zvedavý, čo potom...
Reakcia na: trolejbus6207 #196811:
Iniciativa Lepšia Doprava vratane Uhlera radsej chceli uplatnit 2motorove klbaky ako tieto sola s APU. Ale DPB musel vysutazit to co vysutazil, lebo by nebolo bubaciky do vrecka,keby nevyhrali polnohospodari. Co tam po tom, ze za 8 rokov budu 30,31 Tr karoseriou dakde v ri** . Zaznel argument ze take 2motorove klbaky vyraba malokto. Ale sam som ich vygooglil 4 typy.
Reakcia na: ivanbuto #196821:
Problémom nie je stúpanie, problémom je nesystémovosť.
Dodnes som nepochopil, načo bolo dobré zavedenie takej t-64 a aký pozitívny prínos má z hľadiska dopravného.
Tá linka je celá na veľký exkrement, jazdí iba pre to, že jazdiť musí, lebo trať bola financovaná z ojrofunds. Jej negatívnym nazvyme to "príspevkom k rozšíreniu nesystémovosti" je, že v konečnom dôsledku len vyháňa ľudí z MHD nezmyselným prestupovaním a-41/t-64. Ak už chceli čosi stavať, tak sa mala drátovať pôvodná a-41 už zo stanice. Bola by aj vytúžená TT HroboPražskoBrnianska a aj spojky pod stanicou okolo SAV. Podstatne potrebnejšia by bola drátizácia a-32.
Ale nie, my tu máme iné priority:
TT Patrónka, aby mali pavúky problém sa zaradiť do odbočovacieho pruhu. (hlavne, že v roku cca 1994 bola presmerovaná pôvodná a-37 Dúbravka - Patrónka - R.mýto - Technopol do trasy cez Vojenskú nemocnicu práve s poukazom na problémy nemožného vychádzania a zaraďovania sa v križovatke Patrónka.

TT Trenčianska, aby (dô)chodkyne s prívesným vozíkom nemuseli z trhu do Lidla pešo chodiť.

V Bratislave sa vždy stavajú práve tie trate, ktoré je treba najmenej. O tbusoch v Lamači sa uvažovalo už v roku 1960, do kopcovitej Dúbravky vozíme ľudí autobusmi a po rovine na Dolné hony sa preháňajú / stoja v zápche tbusy. Paráda, presne takto sa to nemá robiť.
Reakcia na: ivanbuto #196810:
A kto povedal ze bude mat 30Tr s APU obmedzenu kapacitu len pre 60 vlcakov ? Uz to vidim ako sofer vykrikuje : " Je viac tu viac ako 60, opustite desiati vozidlo" ?
Reakcia na: VLK #196815:
Ake buranie postaveneho? Normalne odbocka z existujuceho tunela.

Vyhadzovanim penazi je to preto, lebo taka trat nebude dobra ale ze na vobec nic.
Reakcia na: VLK #196816:
pri kapacite voza 60 osôb môžeš rátať s intervalom tak dve minúty, aby si zachoval prepravnú kapacitu, myslíš že je to reálne? o navýšení počtu vozokilometrov sa radšej ani nebavme ?
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Je problem aj stupanie od Hrobonky? Ak nie, dala by sa tam obsluha riesit okruzne.
Reakcia na: david1 #196819:
Ale problém je aj síce kratšie, ale strmé stúpanie z Búdkovej na Drotársku...
a okruhové riešenie by zase bolo len zhoršenie dopravy pre miestnych obyvateľov.
Reakcia na: VLK #196816:
Alebo chystaju nejaku dalsiu ostrovnu trolejbusovu trat? (mozno L99? ? )
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Este by sa dalo viest T41 APU okruhovo. Zacinala by na Budkovej isla by na pomocny agregat dole kopcom po Drotarskej a hore na Budkovu uz po dratmi spat po Mudronovej. Prestup by bol na Budkovej a pri Amfiteatri.? Takto by sa nemal nicit pomocny agregat. Sluzba by sa davala za "trest" kvoli neustalemu sa toceniu.... Prestavky by riesil striedac.
Reakcia na: VLK #196816:
Áno, to by celkom dávalo zmysel.
Reakcia na: ivanbuto #196810:
Ma take napadlo, zeby sa mohla dobudovat vyhybka a mohla by jazdit trolejbusova 41 hl. st. - Lovinskeho? a pri voz. Hrobonova by bol prestup na X41 (docasne autobusova)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.