Pesia lavka na Alt Brücke je dole, pokracuju tam blizsie neidentifikovatelne aktivity. Sucasne je v stadiu likvidacie byvala cesta pri byvalej Artmedii, uz je dole asfalt.
Zredukovat L32 je kravina, zvlast, ked by si v spickach obcas zasluzila aj posilnenie z 12 na 10 minut. A cez vikend tiez na 20 minut v urcitych casoch.
24 ročný trolejbus, bez ohľadu na to, akou údržbou prešlo v poslednom roku, už nemá v premávke s cestujúcimi čo hľadať. skôr by som sa spýtal, či tá ťažká údržba bola vôbec potrebný krok.
Nechápem a nevidím dovod,prečo by linka 53 mala končiť na Zlatých pieskoch? ? Je to debilina to snád chceš,aby celé Vajnory prestupovali do električiek ?? Dalej linka 133 ...zabezpečuje priame spojene min v špičke Dlhé Diely a centrum ,,,Linka 29 nemože byť odkázaná na 28 ? ?? Je to súbežná linka,čo je pravda,ale treba si povedať,že tak ako každá obec má vlastný spoj ...tak to isté platí aj pre mestké časti !!! Dotujú si ich...,ved to,že máme spojenia,je výsledkom rokovaní s mestom a dalej s DP... Keby sa predĺžila linka 98 do Rusoviec a zrušila by sa linka 191 áno,tu vidím zmysel ...
Povodne žiadali aj viaceri z dozornej rady DPB ( konkretne min. 2 osoby ) pohon 2 náprav na klbaky, no len to by potom SKodoSOR nevyhral nakolko tam to nie je technicky mozne a ten shit by nevyhral. hoc takcitak Skodovka bol jasny vitaz - len karoseria bola neista.
nesuhlasim - Skoda 27Tr ma len jeden motor 240kW, neviem o tom, ze by existovala nejaka dvojmotorova verzia, to iste plati aj pre Trollino 18, akurat je moznost vyberu vykonu motora, pokial viem
Dvojmotorovy resp. klbovy trolejbus s pohonom 2 naprav vyraba aj Skodovka ako Skoda 27 Tr SOLARIS, no len to by si DPB musel take nieco objednat. No i Trollino 18 moze mat hnane 2 napravy.
Uz dlho ma tak cesta bratislavskou MHD nevytocila tak ako dnes poobede 5.12.2013. Na zastavke Kremnicka som cakal na spoj cislo 80 smerom na Kollarovo namestie, ktory ma prichod o 16:33. Vodic prisiel vcas ale co sa dialo potom, nad tym zostava rozum stat. Autobus pride k zastavke a zastavi tak ze oznacovnik zaciatku zastavky bol v polke strednych dveri a bol problem do nich vobec nastupit. takze par ludi sa rozutekalo a chcelo nastupit prvymi dverami ale vodic s neznameho dovodu ich neotvoril a tak sme vsetci mohli nastupit len strednymi a zadnymi dverami. Spravanie vodica som pozoroval celu cestu a to iste sa dialo aj na zastavkach Einsteinova a Aupark. Na zastavke Zochova som sa rozhodol vystupit prednymi dverami, kedze som stal medzi prvymi a druhymi dverami. Urobili sme tak 4 cestujuci, vodic na pocudovanie predne dvere konecne otvoril takze technicka porucha bola vylucena a vodicovi bola asi zima tak sa rozhodol ich neotvarat celu cestu vobec. no to ale nebolo vsetko prvi dvaja cestujuci vystupili uplne v poriadku, za nimi nasledovala slecna ktora mala v rukach kontrabas a chcela vystupit taktiez lenze vodic sa neviem kam ponahlal a rozhodol sa zatvorit predne dvere a mladu slecnu pricvikol a pritom sa ani nenamahal mladej slecne ospravedlnit. podotykam ze uvedeny spoj bol plny a strednymi a zadnymi dverami stale vystupovali ludia. Za mladou slecnou som sa ako posledny opovazil vystupit aj ja s tym ze vo dverach som sa otocil a poprial vodicovi autobusu s oznacenim 1036 krasne vianocne sviatky !!!
S tou 99 máš pravdu le ona slúži resp. bola vytvorená ako prístup k nosným linkám preto ten 7,5 int. celodenne. Pri spustení nového linkovania chodila L84 cez EUBA čiže sa nebila ako dnes s L99 a L83 po Dostihovú dráhu. L95 chodila podstatne plnšia + kratšia trasa cez Starý most.
Podla mňa sme už dávno za možnosťami šetrenia. Konečne by mal znova začať rozvoj MHD,ktorý by reagoval na novo vzniknuté prepravné prúdy. Posila určite treba na Gagarinke kvôli business centrám,ďalej zóna Ivanská je poddimenzovaná.Určite sa nájdu aj dalšie
Len nezabúdať na 6604, 6606, 6621 a 6624, ktoré tento rok prešli ťažkou údržbou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto
http://www.solarisbus.com/vehicle/trollino-18#goTo|urbino1_scene2
I Cegelec i Škoda elektrovyzbroj vie nastavit pohon 2 naprav na klbaku.