http://tvnoviny.sk/sekcia/domace/1734663_z-bratislavskej-stanice-ukradli-autobus-a-zdemolovali-ho.-prve-zabery
Aj takto to môže dopadnúť, keď niekto zmešká posledný spoj a potrebuje ísť domov ?
Aj takto to môže dopadnúť, keď niekto zmešká posledný spoj a potrebuje ísť domov ?
Tedomík
Petržalka
Zlúčenie liniek 83 a 84 do linky so 4 min. intervalom na trase Dúbravka - Žatevná - Patrónka - Aupark - Nám. Hraničiarov - Dostihová dráha.. Úspora 3 autobusov.
Možno by potom problém s kapacitou na 99 ale ak by sa presunula zast. Nám. hraničiarov bližšie k Starohájskej, tak by to zvládla 68
Tiež je otázne či je treba na 99 8 min. interval. Nikdy som si nevšimol, že by bola preplnená. Možno by ju stačilo dať na 8 min. interval a na trase Ovsište - Jungmanova - ŽST Petržalka - Údernícka dať posilovú linku. Za 99 by to bola úspora 5-6 vozov a posila by zožrala 3-4 vozy. Kvôli prestávkam by sa spravili prejazdy z posilovej linky na 99 každé kolo na Ovsišti. Úspora predstavuje 2-3 autobusy
Celková úspora na Petržalke 5-6 autobusov
Vajnory
Každý 2. spoj na linke 53 počas špičky by premával po Zlaté piesky, čím by sa ušetrili 3 autobusy.
Dlhé diely
Zrušiť linku 133
Posilniť linku 33 na 5 min. interval, linku 32 v špičke dať na 15 min. interval
Aby sa zároveň nestávalo to čo dnes na 32, že všetci čo zmeškali 33 sa nasakakujú do malého Tedomu, do ktorého sa na Hany Meličkovej pomaly nikto nezmestí (aj z tých čo chceli ísť ďalej ako po Molecovu) bolo by ideálne aby 32 chodila z Kuklovskej 1 min. po odchode 33
Z Molecovej na DD by sa zas mohol urobiť opak a to odchod o 1 min. skôr oproti 33. 99% spojov mešká. Veľakrát sa všetci natlačia do 32, pritom hneď za ňou ide poloprázdna 33. Takto by mali odchod väčšinou spolu. Aj keby 32 prišla včas trolejbus stojí na nástupišti veľakrát čaká na odchod aj 2 min. Čiže ľudia by šli do trolejbusu, ktorý by čakal na odchod a 32 za ním by ho obehla.
Tiež by sa dalo na DD ušetriť zastávky. Nechápem zmysel zastávky Pri podchode. Od barákov ktoré "obsluhuje" je kúsok zastávka Hany Meličkovej, prip. aj Janotova. Najväčšie centrum sídliska je pešia zóna na ulici Pribišova. Tá je umiestnená medzi zastávkami Tománkova a Matejkova. Preto by sa mohli tieto zastávky zrušiť a nahradila by ich nová nazvaná napr. Pribišova umiestnená pod nadchod. Zastávka by bola hneď pod schodmi na pešiu zónu a zároveň by sa aj využil potenciál nadchodu, keďže v smere na Molecovu by zastávka bola umiestnená pri schodisku na naň.
Za 133 by sa ušetrili 4 vozy. 1-2 z nich by došli na 33. Na 32 by sa ušetrili 2 vozy., čiže spolu DD by ušetrili 3-4 vozy.
Devínska Nová ves
Zrušiť 120 a nahradiť ju posilnenou 20. Bolo by treba pridať maximálne 1 autobus.
Zrušiť linku 29 - úspora 2 vozov.
Zmeniť 28 na trasu Nové SND - Na hriadkach - Milana Marečka - Glavica - úspora možno 1 autobus. Sociálka by bola WC v Eurovea.
Musela by sa však spraviť alebo presunúť nejakú zastávká k tomu zjazdu k hradu Devín, aby to mali turisti jednoduché. Úspora v DNV 1-2 autobusy
Takýchto zmien by sa dalo urobiť omnoho viac. Len za tieto zmeny by sa ušetrilo cca 12-15 autobusov. Pre prehľad na linke 68 je vypravených 15 autobusov.
Po takýchto zmenách by sa dali posilniť linky X13 a potom určite aj nová 28.....