Reakcia na: trolejbus6207 #196214:
Pekný sloh. ? Pridám aj ja nejaké názory postrehy resp. JPP šumy:
- po príchode 30 a 31Tr ostanú zachované aj nejaké 15TrM (môj odhad nejaké posledné dodané možno 6631-38, možno aj viac..)
- keďže sa aj na základe imhd noviniek a dpb zmlúv dá dohľadať, že pre nové vozidlá budú prispôsobované/upravované dielne na Trnávke, je logické že tam pôjde veľká časť nových, a to aj kĺby (možno aj všetky)
- nasadenie nových vozov: keďže budú NP, logicky by bolo dať ich primárne na linky na Kramáre (204 6 9 11 12) - kvôli nemocniciam
- 30Tr s Dieslom - spojenie 64+41, ale za predpokladu prerobenia grf. 203 tak, aby nikdy nestála na Búdkovej (max. minimálny vyrovnávací čas), vtedy sa tam 12m voz otočí... samozrejme je otázka či sa má pomocný pohon používať v pravidelnej premávke s ľuďmi a ešte do kopca (podobne ako bolo na 33 obratisko nezatrolejované...)
- 210 možno predĺžená k E-Vei, na Šafko alebo nebodaj pod most SNP... krásna polkruhová linka, ktorá by ponúkla chýbajúce spojenie po I. mestskom okruhu, alternatíva k X13.. opäť problém s častým používaním dieselagregátu na pravidelnú premávku s ľuďmi
- na 33 pri zahustení intervalu (už pri dnešnom intervale na 33 stačia sóla s výnimkou poobednej špičky cca 16 - 20. hod...
- kĺby -(či už 15Tr čo prežijú alebo 31Tr): ako dnes 201 2, plus komplet kĺb. 208 212 a uvažovať aj s tou 63.. okrem toho chodieva fest plná a kĺby by si zaslúžila aj napr. 204..
- ak bude dobrá rezerva vozov (a kilometrov) 203 a 207 sa môžu vrátiť na pôvodný t.busový interval 10 (ranná špička) - 12 sedlo a popoludňajšia špička...
Toľko môj sloh ☺
810zssk
Po druhe, samozrejme, 100%ne to nie je asi nikde, ale vidime ze na zapade to funguje o cosi lepsie. To nie je o lepsiom systeme, ani lepsich politikoch. To je o tom ze tym politikom to skratka verejnost nedovoli.