Áno zobrazovalo... ale v prípade tej 212 sa líši iba jednou zastávkou a pred konečnou sa dá navoliť odklon..
V prípade 204 je tiež zmena iba pri konci takže smer by mal byť Vojenská nemocnica (podľa výluky) s ručným prepísaním cieľa na Valašská a pri Suchom Mlyne by sa dal odklon... je mi jasné že toto je komplikované..
Tiež je mi jasné že v takom Brne nahrávali do palubákov výlukové trasy aj keď iba na víkend a k tomu ešte aj špeciláne hlásenie do vozov na poslednej zastávke riadnej trasy pred výlukou že pozor voz ide výlukovou trasou a pre dopravu do pôvodného cieľa chodí náhradný bus atď.. a to všetko kvôli výluke..
Na druhej strane v Ostrave som videl výluku trvajúcu viac týždňov CP zmenené, hlásenia aktualizované ale transparenty pre všetkých vozoch ukazovali pôvodné nevýlukové ciele... a aj zboku sa scrollovala celá trasa bez výluky..
Dalsi teoretik? Ked si do PP nahodis linku a tu potvrdis, tak si potom vies cez tlacitko "spoj/smer" nastavit prislusny smer jazdy. Ciel aj zastavky sa tym padom nalistuju automaticky. Akurat odchody si musis sledovat podla prilozeneho jazdneho poriadku.
Dalo sa to ale naopak ako navrhol Ike - prvy den nech s autobusarom jazdi trolejbusar. Predpokladam ze teraz ked im odislo celkom zaujimave mnozstvo sluzieb tam nejaka rezerva je a mohli by robit zacvik autobusarom.
Ani to moc nejde - lebo ak su v palubakoch stare CP (z vyluky) tak by to zobrazovalo vylukovu trasu. Proste DPB sa na to nemal vyd*bat a normalne to tam mal nahrat. Od coho su ti ludia plateni?
A k comu ti bude spoj/smer ked mas nahodenu len linku a ciel? Musela by tam byt nahodena cela sluzba aby ukazoval zastavky a prehadzoval ciele. Neviem ako sa zhoduje grafikon vo voze s tym ktore su na zastavkach. Rozumnejsie by bolo nechat to tak tym padom by sa do PP mohla nahodit cela sluzba a aj zastavky by tam behali...
Mozno by nebolo na skodu vyclenit na kazdej prevadzke povedzme 15-20 dobrovnolnikov, ktori su schopni obsluhovat na 100% palubaky, ktori poznaju vsetky (aj TBus) linky v BA a tyto by robili taketo kratkodobe vyluky s tym, zeby sa im v tom case vyhadzali "ich" sluzby a nahradili vylukovymi.
A bolo by po probleme. Ked to niekto dostane zo zalohy, alebo z volna, ako vravis, tak to su len zbytocne stresy a nedorozumenia, vysvetlovacky a podobne nezelane veci.
Lenze to uz je o menezmente prevadzky, to my tu nevyriesime.
Jááj toto ovláda tak 30% vodičov? A ešte keď v CP majú písané že majú jazdiť podľa ručného ovládania palubákov cez linku a cieľ..
niekedy pomáha aspoň keď je to napísané ako pre debilov že cez tlačidlo 6 spoj/smer si navolíte patričný smer.. ale toto tam teraz tušim nie je...
Zasa nie si až tak ďaleko od reality...
Ale to sa robilo čo viem hlavne v Krasňanoch.. napr. keď k 5.9.2005 dostali nové linky tak deň predtým zobrali autobus a všetci vodiči čo mali voľno a mali záujem tak sa išli previezť po trase nových liniek čo mali robiť. Ale to sa jednalo o trvalé linky.
Na prvej kolóne sa to riešilo systémom, napr. keď sa k sept. 2011 zrušili Krasňany a ich linky sa preradili aj na prvú tak už v lete bol oznam že vodiči vo vlastnom záujme si prejdite nasledovné linky: a boli vymenované, lebo od septembra ich bude robiť naša prevádzka..
Lenže toto je týždňová výluka, takže jednak asi ani nikomu toto nenapadlo riešiť a keby aj, je leto dovolenky, služby sa obsadzujú LTT, takže kľudne to mohol dostať nejaký vodič zo zálohy alebo dokonca z voľna u ktorého sa vôbec nepredpokladalo že by tam mal ísť..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
V prípade 204 je tiež zmena iba pri konci takže smer by mal byť Vojenská nemocnica (podľa výluky) s ručným prepísaním cieľa na Valašská a pri Suchom Mlyne by sa dal odklon... je mi jasné že toto je komplikované..
Tiež je mi jasné že v takom Brne nahrávali do palubákov výlukové trasy aj keď iba na víkend a k tomu ešte aj špeciláne hlásenie do vozov na poslednej zastávke riadnej trasy pred výlukou že pozor voz ide výlukovou trasou a pre dopravu do pôvodného cieľa chodí náhradný bus atď.. a to všetko kvôli výluke..
Na druhej strane v Ostrave som videl výluku trvajúcu viac týždňov CP zmenené, hlásenia aktualizované ale transparenty pre všetkých vozoch ukazovali pôvodné nevýlukové ciele... a aj zboku sa scrollovala celá trasa bez výluky..