Reakcia na: t6a5iii #192927:
Od pristavenia 7085 do ústredných dielní do sprevádzkovania to trvalo 7 rokov. Samotná rekonštrukcia trvala menej a sprevádzali ju rôzne problémy nie len technického charakteru. Preto tak dlho. T6A5 možno niekedy na začiatku premávky menili výzbroje, neskôr ak, tak zrejme už iba kvôli vyššej úspore elektriny. Ale pokiaľ viem tak z Krasňan je to najspoľahlivejší typ električky.. myslím T6 všeobecne. Neviem či speciálne I. II alebo III. séria má nejaké špecifiká oproti iným, čo by ju robilo menej spoľahlivejšou.
Mike
V prípade 204 je tiež zmena iba pri konci takže smer by mal byť Vojenská nemocnica (podľa výluky) s ručným prepísaním cieľa na Valašská a pri Suchom Mlyne by sa dal odklon... je mi jasné že toto je komplikované..
Tiež je mi jasné že v takom Brne nahrávali do palubákov výlukové trasy aj keď iba na víkend a k tomu ešte aj špeciláne hlásenie do vozov na poslednej zastávke riadnej trasy pred výlukou že pozor voz ide výlukovou trasou a pre dopravu do pôvodného cieľa chodí náhradný bus atď.. a to všetko kvôli výluke..
Na druhej strane v Ostrave som videl výluku trvajúcu viac týždňov CP zmenené, hlásenia aktualizované ale transparenty pre všetkých vozoch ukazovali pôvodné nevýlukové ciele... a aj zboku sa scrollovala celá trasa bez výluky..