Reakcia na: Vladimír #19180:
mno, na dvojkolajnej trati je priechod (aj riadne zabezpeceny zavorami), cez vypadovku je prechod pre chodcov a v buducnosti ta caka dokonca lavka pre pesich nad aktualne stavanou dialnicou -- chodim sa tade rad prechadzat
aj ked fakt je ten, ze ked vyuzijes vsetky tieto priechody, dostanes sa akurattak k divadlu arena...
.
Sarko
Presne tak, ako pises. Vodici tvrdia, ze manevrovacie schopnosti Solarisov su obdobne ako pri klbakoch.
Re #19164 Igorko:
Co sa tyka KT8, ako solo sa bralo v suvislosti s vozokilometrami. Je to vec normovacov DPMK, ktori takto vlastne dosiahli, ze vozovna mohla vypravovat KT8 na vytazenejsie linky, na ktorych sola nepostacovali, ale mohla vypravit len tie sola. Akosi sa na to uz prislo, pretoze sa tieto veci nedavno prenormovavali, preto momentalne neviem potvrdit, ako sa KT8 povazuje. Co sa tyka pravidliel u busov, tam je to tiez dane jednoznacne normou. Menej kapacitny bus moze byt nahradeny kapacitnejsim, ale nie naopak. Ale ako som uz povedal, v KE je velky nedostatok klbakov, takze sa obcas stava, ze namiesto klbaku je vypraveny 15m bus, dokonca aj solo.
Otazky ohladne KE by som vsak smeroval do KE fora.