Reply on: Igorko #19169:
Aha, takze si robis blavacko-kosicke forum

No vies, KE vysli tie Solace lacno, takze sa nie je comu cudovat, je vyhradnym dodavatelom pre SR a ma s vyrobcom podpisanu vyhodnu zmluvu na nakup 50ks. Takzie nie propaganda, ale vyhoda. Kedy by sme mali za inych okolnosti 100% NP vozidla?
Re #19167 Igorko:
A nebolo to dotiahnute preto, ze DPB to zacal robit po etapach, kym navrhovatel rozvinul teoriu pre okamzite precislovanie vsetkych liniek?
Ohladne toho precislovania by som sa rad dozvedel viac nejakych konkretnych informacii. Vopred dakujem.
Sarko
Presne tak, ako pises. Vodici tvrdia, ze manevrovacie schopnosti Solarisov su obdobne ako pri klbakoch.
Re #19164 Igorko:
Co sa tyka KT8, ako solo sa bralo v suvislosti s vozokilometrami. Je to vec normovacov DPMK, ktori takto vlastne dosiahli, ze vozovna mohla vypravovat KT8 na vytazenejsie linky, na ktorych sola nepostacovali, ale mohla vypravit len tie sola. Akosi sa na to uz prislo, pretoze sa tieto veci nedavno prenormovavali, preto momentalne neviem potvrdit, ako sa KT8 povazuje. Co sa tyka pravidliel u busov, tam je to tiez dane jednoznacne normou. Menej kapacitny bus moze byt nahradeny kapacitnejsim, ale nie naopak. Ale ako som uz povedal, v KE je velky nedostatok klbakov, takze sa obcas stava, ze namiesto klbaku je vypraveny 15m bus, dokonca aj solo.
Otazky ohladne KE by som vsak smeroval do KE fora.