Reply on: Vlastimil #19176:
Pokiaľ nepopisuješ kariérové postupy a pády (z riaditeľstva DPB do vozovne Petržalka 
Mojej jedinej návšteve voz. Petržalka však predchádzal (z dôvodu mojej nevedomosti) presun zo zast. Mlynarovičova, čo však neodporúčam, pretože v ceste stojí dvojkoľajná železničná trať + cestný obchvat BA (Einsteinova)



Sarko
Vidim, ze kazdy nadava na autora precislovania, K. Kajdiho, aj ked navrh robil urcite s najlepsim svedomim. Podla mojho nazoru to pokaslal DPB ako celok.
Ako mimobratislavcan som vyvoj nesledoval, preto by ma zaujimalo, ako to dopadlo s celym planom precislovania. Dotiahlo sa to do konca? Viem, ze aj trolejbusy mali v poslednej faze dostat dvojmiestne cislo, cim by zapadli do cislovania s busmi.