Prave mi kolega povedal, ze ked dnes rano isiel do prace, tak na linke 21, poradie asi 14 alebo 6. Pri jazde na dialnici sa akosi utrhla stredna naprava na Ikaruse 280 (cislo si nevsimol). Ihned tam kde je napajac, sa akosi odlucila hnacia naprava a autobus padol na zem a cestujuci behali po dialnici. Je najvyssi cas podat trestne oznamenie na DPB z dovodu naplnenia skutkovej podstaty vseobecneho ohrozenia!!! Keby som v tom autobuse sedel ja, tak uz ho aj podavam!
Igorko, ty si tu raz spominal, ze uz sa podarilo roztrhnut trolejbus a ze mas taky pocit, ze DPB sa to pokusa zopakovat. No neviem, ale myslim ze sa im to coskoro podari...
Igorko, ty si tu raz spominal, ze uz sa podarilo roztrhnut trolejbus a ze mas taky pocit, ze DPB sa to pokusa zopakovat. No neviem, ale myslim ze sa im to coskoro podari...
Ale chapem, ze by s tym bolo asi viac papierovania.
J
Ad 15m bus chvalabohu.
Ja som zástanca 15m busov a mám na to jednoduché vysvetlenie. Ak nám tu 16,5metrové Ik280 zvládajú také linky ako 93, 83, 78 etc. na úrovni síce plného busu ale nie napráskaného, tak 15m voz bude zvládať linky typu 90, 94, 59, 198, 96, 86, 61 etc. bez toho aby sa ľudia tlačili.
Igorko: Viem čo je to marketing a je mi jasné, že do MHD dotiahneš ľudí aj tým, že vozy budú v 100%stave, ale celé to začalo pri otázke: "S čím by ste v DPB začali." Ja tvrdím, že hrdza na busoch to nie je a nemám viac čo by som k tomu povedal.
V prahe sa nevyznám, ale som si istý, že keby ten m@rtin aj mal pravdu, tak to nepriznáš a tak radšej verím jemu.