Ale vlastne.. Mohli by postavit trolejbusovu trat az do Tesca a linku 205 zexpresnit tak, ze by nesla cez Trnavku, ale rovno po Roznavskej a koncila by pri Tescu ZP. Tak by vzniklo priame prepojenie Tesca na Kamennom namesti a Zlatych pieskoch a este k tomu trolejbusom.
Prednedavnom(nejake dva roky) aj v Ziline postavili trolejbusovu trat ku OC Duben(Carrefouru) a jazdi tam samostatna linka(8) s trolejbusom(211) s celoplosnou reklamou na OC Duben a Carrefour.
Prednedavnom(nejake dva roky) aj v Ziline postavili trolejbusovu trat ku OC Duben(Carrefouru) a jazdi tam samostatna linka(8) s trolejbusom(211) s celoplosnou reklamou na OC Duben a Carrefour.
Aspon TESCO je rozumne a nechce hned zajazdove vraky.

Vladimír
Ak píšeš, že tie kĺbaté budú z väčšiny 15m, vysvetli mi, prosím, zmysel poznámky v zátvorke v znení "chvalabohu". Celkom nerozumiem.
Pravdupovediac, po príchode Solarisu do Prešove prvé dojmy vodičov rozhodne nemožno opísať ako najlepšie.
Re #19104 mickey: Jediné, čo ma napadá je, že mysleli na trolejbusy na Trnávku a odtiaľ predĺžiť k TESCU L63 a L67. A to hádam nie...
Re #19105 ufo: Čo ja viem, tak dôvodom pre rozdelenie L12 na L12 a L14 bolo získané spojenie Šafárikovho nám. s Karlovou Vsou a Dúbravkou, ktoré sa počas výluky v roku 1998 ukázalo ako cestujúcimi veľmi žiadané a využívané.