Prave mi kolega povedal, ze ked dnes rano isiel do prace, tak na linke 21, poradie asi 14 alebo 6. Pri jazde na dialnici sa akosi utrhla stredna naprava na Ikaruse 280 (cislo si nevsimol). Ihned tam kde je napajac, sa akosi odlucila hnacia naprava a autobus padol na zem a cestujuci behali po dialnici. Je najvyssi cas podat trestne oznamenie na DPB z dovodu naplnenia skutkovej podstaty vseobecneho ohrozenia!!! Keby som v tom autobuse sedel ja, tak uz ho aj podavam!
Igorko, ty si tu raz spominal, ze uz sa podarilo roztrhnut trolejbus a ze mas taky pocit, ze DPB sa to pokusa zopakovat. No neviem, ale myslim ze sa im to coskoro podari...
Igorko, ty si tu raz spominal, ze uz sa podarilo roztrhnut trolejbus a ze mas taky pocit, ze DPB sa to pokusa zopakovat. No neviem, ale myslim ze sa im to coskoro podari...
Andy
Podla mna by to malo byt tako - budem velmi prehanat samozrejme:
Skratit intervaly, prestavky na konecnych, pospajat kratke linky do menej dlhsich, spravit preklady, zlepsit moznost prestupu najma vo vecernych a skorych rannych hodinach, zaviest nocnu dopravu, zariadit, aby linky na dojazdoch brali cestujucich, spravit chronometraze na vsetkych linkach tak, aby predstavovali skutocnost, kontrolovat vodicov a za naskok strhavat premie, za meskanie nad 3 minuty vysvetlenie, vsetky vozidla kazdy den umyvat zvonku + podlaha, raz za tyzden vycistit tagy, vyprat potahy, vycistit tyce, raz za mesiac skontrolovat funkcnost digitalnych transparentov, povyhadzovat 10x prelepovane linkove tabule, vyrobit nove, nove a vsetky rekonstruovane vozidla vybavovat digitalnymi transparentami, zvonku, zvnutra + ukazovatel casu a pasma zvlast, zaviest "teplomery", do vsetkych vozidiel namontovat hlasice + dopytove vyhlasovanie linky a smeru pre invalidov, vsetky zhrdzavene zastavkove oznacniky vymenit za nove, pristresky DPB vyhodit, dat do spravy JC Decaux, postavit nove pristresky s hlasenim liniek a smeru, v kazdej vitriny s cestovnymi poriadkami, ak nebude pristresok, tak CP davat za plexisklo, vzdy vycistene, pravidelne natierat smetne kose na zastavkach, na kazdej dolezitej zastavke digitalny zobrazovac prichodov liniek podla aktualnej situacie z dispecingu, zaviest ten system zistovania polohy vozidla na dispecingu, vsetky vozidla okamzite zrekonstruovat, pripadne natriet, zrekonstruovat kolajove trate, vrchne vedenie, postavit nove vozovne, ... To uz prehanam.