Vladimír:
DÚBRAVKA - ŽST NOVÉ MESTO
L5 Pri kríži Poštová
L6 Poštová - ŽST N. Mesto
RUŽINOV - JESENSKÉHO
L8 Atronomická - Trnavské mýto
L4 trnavské m. - Nám. SNP Pešia dostupnosť asi 200 metrov.
HLAVNÁ STANICA - JESENSKÉHO
L8 Hlavná stanica - Blumentál /prechod na opačnú stranu)
L7 Jazdí cez SNP. Takže Blumentál SNP
L6 Blumentál - Kamenné nám.
Na Jesenského ulici nič nie je. Ľuďom by viac vyhovovalo, keby linky stáli na Kamennom. V tom som si istý. Ďalej sa na Jesenského väčšinou prestupuje z L14 a L11 smer KV, Dubravka na L1 a L12
NOVÝ MOST - HLAVNÁ STANICA Uznávam tam by to bolo komplikované avšak tento ťah nie je moc využívaný. To je vidieť na naplnenosti L1 na SNP.
OBCHODNÁ - ZLATÉ PIESKY
Z poštovej:
L6 Poštová - Trnavské m.
L4 Trnavské m. - Zl. piesky
Z vysokej:
Tvoje spojenie.
Takže by to bolo tri dvojprestupy. To by však pri tom intervale nebol pre nikoho problém.
Minule som išiel z Petržalky na Zl. Piesky. A išiel som takto. 93 Budatínska - Hl. stanica, L3 Hl. stanica - Floriánske, L9 Floriánske - Trnavské, L6 Trnavské - Nová doba (Ak by mi náhodou šla 53), L4 nová doba - Zl piesky. Proste vždy som nastúpil keď mi niečo prišlo aby som sa aspoň o niečo posunul bližšie k cielu. A kupodivu, aj keď som išiel tak divoko, cesta mi trvala nejakých 45min. (198 už nejazdila.)
frenky: Dobrý nápad, napíš Ál kájdimu.
DÚBRAVKA - ŽST NOVÉ MESTO
L5 Pri kríži Poštová
L6 Poštová - ŽST N. Mesto
RUŽINOV - JESENSKÉHO
L8 Atronomická - Trnavské mýto
L4 trnavské m. - Nám. SNP Pešia dostupnosť asi 200 metrov.
HLAVNÁ STANICA - JESENSKÉHO
L8 Hlavná stanica - Blumentál /prechod na opačnú stranu)
L7 Jazdí cez SNP. Takže Blumentál SNP
L6 Blumentál - Kamenné nám.
Na Jesenského ulici nič nie je. Ľuďom by viac vyhovovalo, keby linky stáli na Kamennom. V tom som si istý. Ďalej sa na Jesenského väčšinou prestupuje z L14 a L11 smer KV, Dubravka na L1 a L12
NOVÝ MOST - HLAVNÁ STANICA Uznávam tam by to bolo komplikované avšak tento ťah nie je moc využívaný. To je vidieť na naplnenosti L1 na SNP.
OBCHODNÁ - ZLATÉ PIESKY
Z poštovej:
L6 Poštová - Trnavské m.
L4 Trnavské m. - Zl. piesky
Z vysokej:
Tvoje spojenie.
Takže by to bolo tri dvojprestupy. To by však pri tom intervale nebol pre nikoho problém.
Minule som išiel z Petržalky na Zl. Piesky. A išiel som takto. 93 Budatínska - Hl. stanica, L3 Hl. stanica - Floriánske, L9 Floriánske - Trnavské, L6 Trnavské - Nová doba (Ak by mi náhodou šla 53), L4 nová doba - Zl piesky. Proste vždy som nastúpil keď mi niečo prišlo aby som sa aspoň o niečo posunul bližšie k cielu. A kupodivu, aj keď som išiel tak divoko, cesta mi trvala nejakých 45min. (198 už nejazdila.)
frenky: Dobrý nápad, napíš Ál kájdimu.
Vladimír
- vôbec nevyužívaš otočku ŽST Vinohrady - všetky vlaky musia ísť na Komisárky - v akom intervale? 2 min?
- z Rače sa na Špitálsku nedostaneš - nemáš kde logicky prestúpiť. Na Obchodnú a následne prestup na L6 (čo tiež funguje len v jednom smere) Ti nikto nepôjde
- z Jesenského môže byť max. jednosmerka pre L4, ak aj tá pôjde cez Šafko, tak trať okolo divadla môžeme rovno zrušiť...
- Ružinov sa do centra mesta vôbec nedostane
- z Hlavnej stanice neexistuje električka do centra, prestup zo západnej radiály biedny...
- Vajnorská radiála je slabá - linky majú krátke intervaly. Okrem tejto radiály nič na Špitálsku nejazdí. To aj Špitálska vymrie jak Zlaté piesky?
Inými slovami, nesúhlas...
Re #19021 neoplan: Prepáč, nerozumiem. To Ťa vôbec nevzrušuje 12 min. interval ku krematóriu??? Nebesá, pre KOHO?
Re #19022 ufo: Za linkou Karlova Ves - Zlaté piesky si stojím, lebo nevidím žiadnu inú logickú možnosť vedenia linky pri zachovaní intervalov a navrhovaného počtu liniek.
A čo sa týka Dúbravky, jak je libo: L2 a L4 až do Dúbravky a L5 po Karlovu Ves. Myslím, že s ohľadom na autobusy L34 a L83 to aj má logiku.
Re #19023: Heh... dobrý vtip