K 37 a 38... Ak by mala 37 zachadzat ku Krematoriu, bol by potrebny dalsi voz, lebo uz teraz je to urobene na hrane a co i len minuta navyse by to cele dosahala. Keby sa zrusila 38ka, nemalo by co robit ranne odchody 49/2, takze zase by bol potrebny jeden voz... Hmmm, tak teraz ma nenapada uz nijake inteligentnejsie riesenie, nez postavit trolejbusovu trat z Vojenskej nemocnice cez Patronku na Kramare. Vyriesil by sa aspon problem so 49nou

Vladimír
Spojenie Dúbravky a nábrežia je zabezpečené L5 po Karlovu Ves, kde v špičke do 2 min. príde súprava L2 alebo L4.
Karlovu Ves som spojil so Zlatými pieskami preto, lebo jedine Zlaté piesky nepotrebujú priamy spoj na Obchodnú. Ak by šla linka Karlova Ves - Ružinov, v konečnom dôsledku by na to Ružinov doplatil horšou obsluhou Obchodnej ul. a Zlaté piesky a s nimi celá Vajnorská by mali zbytočne divokú otočku v uliciach mesta.