Inak ked uz o zonach, tak ja by som namiesto dvoch zon radsej videl styri mestske zony:
100 - centrum
102 - dojazdova smer Zahorie
105 - dojazdova smer Pezinok a Senec
107 - dojazdova smer Samorin
Je totiz blbost aby clovek co cestuje napr. z Malaciek do Samorina mal mesto zapocitane len ako dve zony, kedze uzemie je znacne vacsie. Tykalo by sa to len JCL BID, mestsky PCL by samozrejme stal rovnako ako dnes, teda 26 EUR za 4 mestske zony (namiesto dvoch), kedze tam je velkost Bratislavy uz brana do uvahy. Rovnako JCL typu CITY by mali sucasne ceny.
100 - centrum
102 - dojazdova smer Zahorie
105 - dojazdova smer Pezinok a Senec
107 - dojazdova smer Samorin
Je totiz blbost aby clovek co cestuje napr. z Malaciek do Samorina mal mesto zapocitane len ako dve zony, kedze uzemie je znacne vacsie. Tykalo by sa to len JCL BID, mestsky PCL by samozrejme stal rovnako ako dnes, teda 26 EUR za 4 mestske zony (namiesto dvoch), kedze tam je velkost Bratislavy uz brana do uvahy. Rovnako JCL typu CITY by mali sucasne ceny.
Mike
Prevádzkový predpis pre vodičov hovorí: 2. Zastávky z hľadiska zastavovania autobusov v nich sa delia na:
....
b) na znamenie, v ktorých zastavujú všetky autobusy vyznačených liniek
ba) ak na nástupišti zastávky stojí cestujúci (osoba) tak, aby ho vodič autobusu mohol vidieť
A čo v prípade, ak sú prístrešky jc decaux s reklamou v smere odkiaľ prichádza autobus (alebo zopár panelových) a cestujúci v ňom sedí celý čas na lavičke a vodič tam spozoruje cestujúceho len na základe dvoch nôh ktoré trčia pod reklamným panelom (v prípade iného typu prístrešku cestujúceho ani nevidieť). A cestujúci sa postaví a vylezie z úkrytu aby nastúpil až potom, keď autobus na zastávke zastavil. A to ani neprší a daný človek je triezvy.
Vodič predpis neporuší - cestujúceho nevidel (dve chodidlá pod reklamou sa nedajú považovať za argument) - a preletí okolo zastávky. Ale cestujúci sa neodvezie a môže čakať na ďalší spoj