Ámos : No na L95 je problémom iba SORka ale Ik435 sa dorovná MBCC v pohode myslím. Mali nechať na L95 50:50 MBCC a Ik435, ono ostane SOR nie je nikde žiadané vozidlo, lebo jediné miesto kde sa dá stáť sú uličky, užší priestor v kĺbe a potom tam kde sú sklopné sedačky, a priestor dverí. Aspoň dvere má SORka širšie, čo je chvályhodné. SORka má chybu ako má riešený priestor medzi 3. a 4. dverami, moc dlhá úzka ulička a druhou chybou je vlečka bez typického miesta na státie. By ma zaujímalo, že či by DPB,a.s. nemohol aj s priahliadnutím na vynikajúce vzťahy so SOR požiadať o menšie úpravy interiéru.
gejza
je pekné, že vravíš o platiteľoch podielových daní v Bratislave. Treba si však uvedomiť, že nezanedbateľná časť ľudí s deklarovaným trvalým pobytom v hlavnom meste okráda niektoré obce v blízkosti mesta a zároveň spôsobuje ujmy aj Bratislave, či dokonca celému Slovensku - ide o tých, ktorí majú trvalý pobyt písaný v Bratislave, avšak zároveň trvalo bývajú v obciach v okolí hlavného mesta.
V prvom rade okrádajú tieto obce o podielové dane, spôsobujú deformácie pri prerozdeľovaní dotácií, využívajú a neplatia obecné služby, v druhom rade spôsobujú diskomfort (skutočným) obyvateľom Bratislavy svojim pravidelným masívnym presunom a s tým spojeným upchávaním príjazdových komunikácií. Väčšina bytov v Bratislave, v ktorých majú tieto osoby deklarovaný trvalý pobyt je prenajímaná iným osobám, prenájom je realizovaný "načierno", nie sú z neho odvádzané zákonom stanovené platby, čím dochádza k znižovaniu príjmov štátneho rozpočtu a tým pádom k okrádaniu celého Slovenska.
Pokiaľ bude vôľa riešiť protiprávnu činnosť tejto vrstvy obyvateľstva (nielen zo strany represívnych orgánov štátu, ale aj zo strany zainteresovaných miest a obcí) môžu si svoju (nielen finančnú) situáciu zlepšiť tak okolité obce ako aj Bratislava a potom už bude irelevantná akákoľvek debata o zľavách.