Reakcia na: tr3mp #188538:
A pár rokov nazad sa tu našli ešte takí čo sa na tom smiali, že to nie je reálne, no aspoň uznali, žeby to bolo dobré a myslím, že ojedinelé prípady povedali, žeby to bola zbytočná blbosť.Ak ostane na Štefánikovej iba jeden pruh pre cestnú dopravu, tak trolejbusy a autobusy tam ešte ostanú, keď tam ešte nejaký čas budú kolóny vďaka IAD, kým šoféri pochopia, že sa im to nevyplatí sa do mesta trepať cez Štefánikovu?
Ámos
Ktory podnik dava akekolvek premie ked je v hlbokej strate v milionoch € (cize v desiatkach milionov korun) Asi len ten v statnych (mestskych) rukach.
Co z toho vsetkeho co si napisal ma realnu zasluhu Zachar. To, ze sa za neho urobilo nove linkovanie. To bola jeho idea, alebo niekto z nadsencov prisiel za nim a presvedcil ho. Spolupraca s imhd.sk? Hej to je take KDHcke. Vlastnu stranku nedokazem obhospodarovat na urovni, tak z cudzej roboty si urobim cnost.
Ja osobne si myslim, ze prave za Zachara nastal najvacsi upadok MHD v Bratislave, za Zahradnika bol doprava zneuzivana na politicke ciele a samozrejme tunelovana, bratislavskou skupinou SDKU (reprezentovana napriklad panom co zabezpecil vyhodny predaj zajazdovej sekcie DPB, ktoru najprv odclenili a potom potichu predali) Ved uz len taky predaj Recaru za Zahradnika mal podobne parametre.
Ani jeden z predchodcov neriesil predchadzajuce straty konsolidaciou pomerov v podniku, ale len ziadanim vyssej dotacie. Ved podme sa porozpravat o skladovom hospodarstve a hodnote nepouzitelnych ND na skladoch. Vratane suciastok na ŠMky ak sa nemylim.