Idem si vybaviť novu bezkontaktnu kartu - jednu
čipovu mam, čo ma stala nemale peniaze. Kto zase
vymyslel, že musia byť nove karty, ktore si plati
zakaznik? (160,-Sk + 6,-Sk obal - to nie je málo).
Asi si veľmi nepomôžem, ale aspoň zo seba dám
tu najväčšiu zlosť. Dopravný podnik si s nami
robi čo chce a vlada im to odklepne. Keby sa
radšej pozreli, ako sa tam hospodári. Možno by sa
dalo pár milionikov ušetriť na rozumnejšie veci
(oprava autobusov, ciest atď.)
Mám pocit, že hádžem hrach na stenu. Poznáte to??
Majte sa pekne.
čipovu mam, čo ma stala nemale peniaze. Kto zase
vymyslel, že musia byť nove karty, ktore si plati
zakaznik? (160,-Sk + 6,-Sk obal - to nie je málo).
Asi si veľmi nepomôžem, ale aspoň zo seba dám
tu najväčšiu zlosť. Dopravný podnik si s nami
robi čo chce a vlada im to odklepne. Keby sa
radšej pozreli, ako sa tam hospodári. Možno by sa
dalo pár milionikov ušetriť na rozumnejšie veci
(oprava autobusov, ciest atď.)
Mám pocit, že hádžem hrach na stenu. Poznáte to??
Majte sa pekne.
J
Veď ja som v dispečery 9.8.2003 navrhol takéto riešenie.
"Vymyslel som ako by sa dala zrušiť 38 tak aby jej funkciu prebrala 37, ale aby sme zobrali DPB z úst výhovorku, že by to ľudia nepochopili.
Takže zrušil by som 38 a vytvoril 37K. Tá by išla spod Nového mosta cez Patrónku zachádzala ku krematóriu a pokračovala ďalej do Z.Bystrice. Naspäť by fungovala takisto.
Súčasná 37 by bola ochudobnená o pár odchodov a to v rozsahu dnešného intervalu 38. Takisto by boli aj Dva CP. Jeden pre 37 a druhý pre 37K.
Čo vy na to?"
A najlepšie by bolo, keby DPB zahájilo rokovanie s BSK a obcou Mariánka na záchádzaní vybraných spojov 37 do Mariánky, tak ako chodí 53 do grobu.