Reakcia na: Ike #188073:
aby sme ale hovorili o faktoch, staci pozriet povodne rozumne plany na elektrickove napojenie ... a keby sa to skombinovalo, bolo by to super. ale to by tam nemohol byt neschopak schlosser so svojou bandou..http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=73971
proste z extremu do extremu, az mam taky dojem, ze je to cista sabotaz, namiesto rozumneho varianteho planovania a vyuzitie najlepsieho zo vsetkoho sa zvoli bud extremne drahy variant. v tomto pripade estakadovy a potom sa argumentuje, ze je zly, ze to pretne mesto a tak sa namiesto toho vytvori paskvil.
inak VLK, tebe asi nedochadza, ze elektricka bude krizovat minimalne 4 stvoprudove nosne dopravne tepny s uplne inym zatazenim IAD, ktore bude len a len stupat ? zjavne nie ..
alebo aj ine mimomestske linky elektricky/metra ..
zaujímavé je, že napr. v Amsterdame v časti IJBURG, ktorá sa honosí, že je štvrťou bez áut (parkoviská sú iba pre návštevníkov a je ich minimum, obytné bloky nemajú garážové státia) a jazdí tam električka č. 26 prečo tam tiež neurobili rovno mimoúrovňové riešenie, ale obyčajnú úrovňovú električku... mal by si im ísť poradiť, že to robia zle
Ike
Každopádne, kde je problém? Keď niekomu vadí estakáda, prečo nespraviť kompromis a navyše lacný?. 4 pruhové komunikácie viesť podjazdmi, resp. miernymi estakádami (rozumej, trať pôjde o 2 m vyššie a komunikácia o 4 m nižšie. Bodka.