Reakcia na: 810zssk #188071:
Ale ved zase nechcime po prislusnikoch PZ aby rozlisovali ci je linka nadnarodna alebo interkontinentalna, to nie je ich robota + nevidim dovod aby sa pre kazdy druh (nielen) autobusovej dopravy vymyslala znacka. Podla mojho nazoru to je pouzitelne, pochopitelne a moze sa pri tom uplatnit zdravy rozum. ☺
zaujímavé je, že napr. v Amsterdame v časti IJBURG, ktorá sa honosí, že je štvrťou bez áut (parkoviská sú iba pre návštevníkov a je ich minimum, obytné bloky nemajú garážové státia) a jazdí tam električka č. 26 prečo tam tiež neurobili rovno mimoúrovňové riešenie, ale obyčajnú úrovňovú električku... mal by si im ísť poradiť, že to robia zle
Ike
Každopádne, kde je problém? Keď niekomu vadí estakáda, prečo nespraviť kompromis a navyše lacný?. 4 pruhové komunikácie viesť podjazdmi, resp. miernymi estakádami (rozumej, trať pôjde o 2 m vyššie a komunikácia o 4 m nižšie. Bodka.