Reply on: Ike #188073:
aby sme ale hovorili o faktoch, staci pozriet povodne rozumne plany na elektrickove napojenie ... a keby sa to skombinovalo, bolo by to super. ale to by tam nemohol byt neschopak schlosser so svojou bandou..http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=73971
proste z extremu do extremu, az mam taky dojem, ze je to cista sabotaz, namiesto rozumneho varianteho planovania a vyuzitie najlepsieho zo vsetkoho sa zvoli bud extremne drahy variant. v tomto pripade estakadovy a potom sa argumentuje, ze je zly, ze to pretne mesto a tak sa namiesto toho vytvori paskvil.
inak VLK, tebe asi nedochadza, ze elektricka bude krizovat minimalne 4 stvoprudove nosne dopravne tepny s uplne inym zatazenim IAD, ktore bude len a len stupat ? zjavne nie ..
Ike
Každopádne, kde je problém? Keď niekomu vadí estakáda, prečo nespraviť kompromis a navyše lacný?. 4 pruhové komunikácie viesť podjazdmi, resp. miernymi estakádami (rozumej, trať pôjde o 2 m vyššie a komunikácia o 4 m nižšie. Bodka.