Reply on: 810zssk #188071:
Ale ved zase nechcime po prislusnikoch PZ aby rozlisovali ci je linka nadnarodna alebo interkontinentalna, to nie je ich robota + nevidim dovod aby sa pre kazdy druh (nielen) autobusovej dopravy vymyslala znacka. Podla mojho nazoru to je pouzitelne, pochopitelne a moze sa pri tom uplatnit zdravy rozum. ☺
zaujímavé je, že napr. v Amsterdame v časti IJBURG, ktorá sa honosí, že je štvrťou bez áut (parkoviská sú iba pre návštevníkov a je ich minimum, obytné bloky nemajú garážové státia) a jazdí tam električka č. 26 prečo tam tiež neurobili rovno mimoúrovňové riešenie, ale obyčajnú úrovňovú električku... mal by si im ísť poradiť, že to robia zle
aquila
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=73971
proste z extremu do extremu, az mam taky dojem, ze je to cista sabotaz, namiesto rozumneho varianteho planovania a vyuzitie najlepsieho zo vsetkoho sa zvoli bud extremne drahy variant. v tomto pripade estakadovy a potom sa argumentuje, ze je zly, ze to pretne mesto a tak sa namiesto toho vytvori paskvil.
inak VLK, tebe asi nedochadza, ze elektricka bude krizovat minimalne 4 stvoprudove nosne dopravne tepny s uplne inym zatazenim IAD, ktore bude len a len stupat ? zjavne nie ..