Reply on: Ike #188073:
aby sme ale hovorili o faktoch, staci pozriet povodne rozumne plany na elektrickove napojenie ... a keby sa to skombinovalo, bolo by to super. ale to by tam nemohol byt neschopak schlosser so svojou bandou..http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=73971
proste z extremu do extremu, az mam taky dojem, ze je to cista sabotaz, namiesto rozumneho varianteho planovania a vyuzitie najlepsieho zo vsetkoho sa zvoli bud extremne drahy variant. v tomto pripade estakadovy a potom sa argumentuje, ze je zly, ze to pretne mesto a tak sa namiesto toho vytvori paskvil.
inak VLK, tebe asi nedochadza, ze elektricka bude krizovat minimalne 4 stvoprudove nosne dopravne tepny s uplne inym zatazenim IAD, ktore bude len a len stupat ? zjavne nie ..
alebo aj ine mimomestske linky elektricky/metra ..
zaujímavé je, že napr. v Amsterdame v časti IJBURG, ktorá sa honosí, že je štvrťou bez áut (parkoviská sú iba pre návštevníkov a je ich minimum, obytné bloky nemajú garážové státia) a jazdí tam električka č. 26 prečo tam tiež neurobili rovno mimoúrovňové riešenie, ale obyčajnú úrovňovú električku... mal by si im ísť poradiť, že to robia zle
aquila
dvaja neschopaci v akcii .. zavadzaju ako sa len da.. na jednej strane tam prezentuju estakadu artmedia ako super vec, ale nepovie, ze to je len skorumpovane konanie na podnet developera, ale zamlcuju, ze zaroven odpalili mimourovnove riesenie ..
zdovodnie urovnoveho vedenia trate ako mestotvorne medzi panelakmi je na vysmech .. proste idioti ..
na 100 rokov zabetenoju nevhodne riesenie. neviem preco to volaju nosny system ? ked tam zase budu semafory bez preferencie. akurat sa zase budu financovat nefungujuce riesenia.
velka skoda ... katastrofalnu filialku nahradia este horsim riesenim elektricky v petrzalke ..