A nešlo im pri modernizácii možno práve o to? Teraz budúc chcieť postaviť širokorozchodnú a rovno tak, aby to nijako neobmedzovalo normálnu trať. Možno inžinieri nespravili chybu, ale sú to mysliace svine
No tak som niečo dopočul od jednej osoby, vraj ich vodič nevyhodil... nebolo tam veľa ľudí, jeden išiel na vlak, dvaja zavolali miestneho taxikára, a pár ľudí ostali v buse, vraj tak 5 cestujúcich. Náhrada však nevedno, kedy prišla, ale tak hádam zo Senca, lenže len pre tých pár ľudí, a na nácestných zastávkach žiadna informácia, mohli ísť domov do tepla... ? Další spoj už len o 7:16 a 10:09. ?
Ale odťahovka prišla až len na poludnie, po 7 hodinách. ?
Písal o sobote ráno takže to špička nebola. Záložné vozidlo je hádam v garážach SL Senec pri stanici. Ak nie tak ho museli vypraviť až z Bratislavy a to je taká hodinka.Každopádne ich mal nechať čakať v buse do príchodu záložáku. No Joyki nepísal či ich vyhodil.
Reč bola o konkrétnom úseku BA - Pezinok. A zrušenie jednej stanice by na ten koridor nemalo až taký vplyv, lenže problém je, že celkovo tá koridorizácia znižuje priepustnú výkonnosť. A k tomu intervalu, ako som už napísal, v súčasnosti by bol ten 15 min. interval možný, v prípade nárastu intenzity dopravy, najmä nákladnej, by to už nebolo také jednoduché.
Podľa dostupných info bolo od Jura po Pezinok iba hradlo, ale to nič nemení na tom, že súčasný systém tam interval 15 minút pri správne vytvorenom grafikone zvládne.
Snazim sa zisti ktory spoj bude historicky prvy zaradeny v IDS BK (okrem liniek DPB, kedze tie jazdia nonstop).
Zatial sa zda ze to bude spoj 2 linky 102402 o 3:50 z Rohoznika do Bratislavy. Viete niekto o niecom skorsiom?
a) musi to jazdit v kladivka
b) prvy odchod zo zastavky v okrese Malacky, alebo Bratislave musi byt pred 3:50
c) dopravcom musi byt ZSSK, RJ, alebo SL (nie SLE)
Solider