Poslanci Karlovej Vsi si riadne s voličmi vytierajú zadok. V októbri na stránke zverejnili oznam aby ľudia posielali návrhy ako využiť peniaze, ktoré mali byť použité na lodenicu do konca októbra. Taktiež boli rozmiestnené hlasovacie schránky po x miestach v Karlovej Vsi a mala byť verejná diskusia... A zjavne ich zaskočilo, že prišli aj iné návrhy tak ešte 23.10.2012 schválili prípravu investície lodenice, určili úlohy, požiadali projekčnú spoločnosť aby začala spracovávať podklady podľa harmonogramu atď... A dokonca až na návrh Záhradníka (to toľko krát kritizovaného) bude verejná diskusia, ale už na tému rozpočet 2013 a nie využitie peňazí.
Takže v krátkosti Karlova Ves opätovne stratila šancu vybudovať prestupný uzol na Molecovej. ?
Takže v krátkosti Karlova Ves opätovne stratila šancu vybudovať prestupný uzol na Molecovej. ?
ale tak, keď tomu aj prispôsobia CP, nemám s tým problém. Aspoň sa to konečne ujednotí. A, áno v Berlíne to tak je.

fanatikmhd
Netreba hulit, staci ziskavat info nie len z jedneho zdroja
Pokial viem, rozdelujes prototypy a seriove vozy. Mmchdm, jednodielne okna opat povstali u clankovych Miek, a nevadi to. TO zmysel nema.
Avsak pri porovnani s nami diskutovanymi sorkami - 14Tr boli vyrabane za cias kedy normy znamenali "BUDE to a basta!". Po druhe, chyby boli najdene u prototypov, a nasledne boli odstranene pred seriovou vyrobou (nie za prevadzky stiahnute desiatky vozov zo serie). SOR malo prvy prototyp, nasledne vytvoreny druhy/treti ktore boli vylepsene + facelift, a nasledne prisla seria, ktora mala problemy....Takze? Z mojho uhla pohladu je to jednoduche nezvladnutie zadaneho projektu. Vidim po svete desiatky vyrobcov v podobnej cenovej triede, a nik nema tolko problemov s vozmi co SOR s NB18 (pritom komicke je, ze s NB12 ktora je iba solo verzia take problemy absolutne nie su)