Reakcia na: MatejBA #182441:
Lebo minimálne EC na trase Praha-BA- Budapest by aj naďalej zastavovali na hlst. a osobáky zo Záhoria (a z viedne cez DNV) by aj naďalej končili na Hl.St (poťažmo na žst N.Mesto).Takže sa rozbije prestup. (prestup s peším presunom Predmestie - Vinohrady sa mi nevidí ako to pravé orechové, ani keby boli schody priamo z jedného nástupišťa na druhé)
A hlavne ona ani nebude mať kapacitu aby tam išli všetky osobáky od Senca, Pezinku a rýchliky od Senca a Pezinku čo v Ba začínajú a končia. Taže tam pôjde pár osobákov od PK a SC ako dnes na žst N.Mesto? Kvôli tomuto postavíme stanicu za 450 mil. €?
A v neposlednom rade na Trnku na to MHD nemá kapacitu. Na tých pár osobákov áno. Ale aby sa tam robil návoz a odvoz na rýchliky, alebo Zr ktoré prichádzajú napr. pondelok ráno...to by tam muselo byť obratisko a nejaké linky tam začínať..
.
MiroBA
Jedine vtedy by som videl ako tak zmysel toho ak by sa tá trať postavila až do Petržalky. Ale tiež otázka čo by tam premávalo. Jedine nejaké regionálne vlaky o ktoré by nebol ani veľmi záujem.
Osobne si myslím že na reláciu Petržalka - Filiálka - Rača stačí úplne Električka s kvalitnou preferenciou a preriedenými zastávkami.
Za tých 420mil. by som privítal omnoho viac obnovu vozových parkov dopravných podnikov v SR.