"Najväčším zlom je práve racionalizácia – schopnosť čestných ľudí zdôvodniť si, prečo je v poriadku zachovať sa nečestne."
nieco mi to pripomina... je to aj vedecky potvrdene, nie len teoreticky, ale aj experimentom, ked vidi clovek bezpravie, tak si "logicky" a "moralne" ospravedlni to svoje bezpravne konanie...
Dva pruhy tam boli no zanikli ,kvôli vybudovaniu ľavého odbočenia do Polusu. Dalo by sa to tam však vyznačiť opätovne. Autobus by potom vlastne išiel už v pravom a IAD by sa musela do neho preradiť niekde v úrovni zastávky električiek. Keď nepôjde BUS tak úplne plynule.
To je uplne iny pripad. Pri odboceni z Kollarka na Nam. 1. maja je za krizovatkou BUS pruh kam sa bus zaradi. Pri odboceni na Vajnorsku je tam jediny pruh, teda dva pruhy by sa v krizovatke spajali do jedneho a to nie je moc dobre a myslim ze ani predpisy to prilis neumoznuju.
2. Odbocenie sa da riesit uplne jednoducho, pri vyjazde z Kollarka na Nam. 1. maja mas tiez takyto buspruh vytvoreny v pruhu na namestie slobody, tiez tam nie je dostatok miesta aby sa vodic zaradil do Buspruhu bez toho aby musel prejst cez normalny ale da sa to a autobusom to skracuje jazdnu dobu. Dnes som tak isiel s X13, s autom nas pustil pred seba bez problemov...
Veď práve to, že vodič má prestávkovať v búde, a nie tak, že čas určený pre oddych strávi za volantom posúvaním na obratisku, ktoré ani zďaleka nie je vhodné pre také množstvo vozidiel, koľko v ňom zbytočne zvykne stáť.
Ono by som to nenazval prestavkovanie,ked musis kazdu chvilu posuvat voz. 4 vozy pri tom intervale nie je moc. Pri Auparku vidim vacsinou jeden alebo ziadny.
Mne to príde podobné, ako keby napríklad na linke 53 v poobedňajšej špičke zaviedli 30-minutový interval s kĺbovými vozmi a povedali, že sa to vykompenzuje. Čo máš z toho, že musíš čakať dlhšie, a príde Ti rovnaký autobus, len dlhší?
Odbočenie môže byť trebárs na guličky, po skončení zelenej pre autá v ľavom pruhu.
Mňa ako cestujúceho však nemusí zaujímať to, že DPB už nebude mať dostatok krátkych autobusov, tak preto musí zhoršiť interval na jednej z dosť vyťažených liniek. Je to presne o štyri spoje za hodinu menej. Či to bude striedač, alebo vodič, to nie je podstatné, nech si to DPB vyrieši tak, aby sa opäť nemusel odbavovať na cestujúcich. Pri L50 však treba riešiť aj iné závadové body - napriklad možnosť odbočenia v pravom jazdnom pruhu z Tomášikovej na Vajnorskú pre autobusy, či predĺženie zeleného signálu na Riazanskej ulici, kde v časoch dopravnej špičky dochádza k niekoľkominútovým meškaniam.
tie pozemky v Petrzalke su prave tie, na ktorych ma byt elektricka. Cize Bosakova, Nam. hraniciarov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos