Reakcia na: Valec #181322:
- Tak sa tá trať nemala administratívne zrušiť. Stačilo prejaviť záujem, však?- Vlakom na hl. st. by to mohlo trvať pod 25 minút, pokiaľ by vlak medzi Thebensee a Preßburg Hbf. išiel bez zastavenia, pričom by dochádzalo aj k nižším nárokom na kapacitu dráhy.
- TrAť 110 rozhodne NIE JE maximálne vyťažená, až budeš nabudúce v Prahe, tak ti požičiam KCP a pozrieš si napr. trať 171, čo je taktiež len čiastočne peronizovaná dvojkoľajka, navyše len s baboblokom. Okrem toho je v súčasnosti riešené strojkoľajňovanie trate 110.
- Most ponad diaľnicu si treba pozrieť a nešíriť JPP.
- Prečo by mal BSK platiť 3-5x viac za dopravu rovnakéh množstva ľudí, keď potenciál Stupavy je podstatne väčší ako na nejaký sólo šukafón?
V praci napriklad vacsina pocuva funradio, iba veduci fici na SRO1
810zssk