...Ešte niečo máličko k téme: cestujúci v BA JE de facto ZÁKAZNÍK...ale bohužiaľ, on si službu vybrať nemôže...je iba JEDEN poskytovateľ onej služby v BA-a ten funguje ako roky zanedbávané dieťa nesvedomitých rodičov!... Iba s tým rozdielom, že ak "živý" rodič zanedbáva dieťa, vezmú mu ho a dostane ho do starostlivosti človek, ktorému záleží na jeho osude a stará sa oň s láskou... Nie je to tak aj v prípade DPB? Tí, ktorým naozaj na osude dopravy a prepravy osôb záleží, sú často príliš "ďaleko" alebo príliš "nízko"... Neviem, dokedy vydrží "vzťah" podniku k cestujúcemu, keď de facto už teraz mu za jeho peniaze ponúka neadekvátne služby...a tiež, ako dlho vydrží "vzťah" medzi zamestancami a ich chlebodarcom, keď sa k nim stavia tak macošsky... Veď i slabé dieťa, keď vidí u rodiča snahu, že i keď sa momentálne pohybuje v ekonomickom a sociálnom nedostatku, snaží sa zo všetkých síl rodiča podržať!!! Ktovie, čo by na to povedali "moji" ľudia...
A keď teplota vzduchu vonku prekročí 30°C, milý vodič dostáva 1 gastrolístok na pitný režim v hodnote 20 korún slovenských... :I

Vladimír
Ja som nepovedal, že displej nemá oproti klasickej tabuľke výhody. No aktuálny smer nepovažujem za výhodu displeja, lebo keby DPB veľmi chcel, mohol by vybaviť vozidlá bočnými tabuľkami pre oba smery, ktoré by vodiči na konečnej prehadzovali, tak ako napr. v Martine. Nevýhodou displeja však zostáva obmedzené množstvo zobrazených údajov v jednom okamihu. Ak napríklad chceš ísť na konkrétnu ulicu, pri klasickej tabuľke Ti stačí doslova okamih na bleskové prebehnutie očami po tabuľke a vieš, či spoj ulicou prechádza alebo nie. Pri displeji, kde v spodnom riadku behajú vybrané nácestné zastávky musíš čakať, kým žiadaná ulica "príde na rad" a zobrazí sa. To však často už môže byť neskoro a autobus Ti ujde... Pokiaľ by sme sa bavili o bratislavských displejoch, tak čakať môžeš koľko chceš, pretože bratislavské displeje majú vypovedaciu hodnotu žalostne malú (aby som nekydal len na BA, tak to isté platí aj pre ZA, KE, či PO...). Tak isto sa domnievam, že cestujúci (za spoluúčasti akustického hlásenia zastávok) viac uvíta "teplomer" na plastovej tabuľke ako teplomer elektronický - jednoducho ten plastový mu poskytne informácii viac.