...Ešte niečo máličko k téme: cestujúci v BA JE de facto ZÁKAZNÍK...ale bohužiaľ, on si službu vybrať nemôže...je iba JEDEN poskytovateľ onej služby v BA-a ten funguje ako roky zanedbávané dieťa nesvedomitých rodičov!... Iba s tým rozdielom, že ak "živý" rodič zanedbáva dieťa, vezmú mu ho a dostane ho do starostlivosti človek, ktorému záleží na jeho osude a stará sa oň s láskou... Nie je to tak aj v prípade DPB? Tí, ktorým naozaj na osude dopravy a prepravy osôb záleží, sú často príliš "ďaleko" alebo príliš "nízko"... Neviem, dokedy vydrží "vzťah" podniku k cestujúcemu, keď de facto už teraz mu za jeho peniaze ponúka neadekvátne služby...a tiež, ako dlho vydrží "vzťah" medzi zamestancami a ich chlebodarcom, keď sa k nim stavia tak macošsky... Veď i slabé dieťa, keď vidí u rodiča snahu, že i keď sa momentálne pohybuje v ekonomickom a sociálnom nedostatku, snaží sa zo všetkých síl rodiča podržať!!! Ktovie, čo by na to povedali "moji" ľudia...
Andy
Re #18028 Igorko: No on len myslel to, ze pri ich cistote vozov by striekane trolejbusy vyzerali nadherne
Re #18037 Vladimir: Klasicka tabula je pre cestujucich hodnotnejsia ako elektronicka? Bol si uz niekedy v Ostrave? Elektronicke maju tu vyhodu, ze sa daju naprogramovat tak, aby nezobrazovali trasu, ktora uz je prejdena a takisto nemusi cestujuci patrat po tom, ze ktorym smerom ta linka ide ak nepozna mesto. Takisto elektronicke tabule neukradnes, a neposkodis. Nemusis stale vyrabat nove v pripade zmien v organizaci.