inak ked sme uz pri tej lepsej doprave, preco sa nezasadzuje cely magoriat aj o preventivne upravy ? napriklad ked pojde do vystavby twin city, preco sa na mlynskych nivach nezsadzuje mesto o bus pruh minimalne od VUB po kosicku ? lebo nic take v planoch nie je.. to iste na dostojevskeho rade, minimalne od tovarenskej, optimalne od landererovej...
resp cela ta zona culenova .. ked uz tam nebudu presadzovat aspon rezervu pre elektrickovy koridor ..
resp cela ta zona culenova .. ked uz tam nebudu presadzovat aspon rezervu pre elektrickovy koridor ..
aquila
http://www.rail.sk/arp/slovakia/ba/images/zelmapbm.jpg
co by zaroven mohlo priniest dalsie lokalne vlaky z juhu smerom cez terminal ruzinov a nove mesto. na trat po letisko na EU peniaze da, je to aj v zasobniku, na zvysok by sa to dalo teoreticky uhrat, kazdopadne osobne to povazujem za podstatne prinosnejsie ako celu filialku.
keby sa zvysila preprava ludi na nove mesto, tak to tiez moze porisit vela
tunel na nakladne vlaky vobec nie je hlupost, bol navrhovany uz davno na vystavbu, len je to nakladna zalezitost. teraz ten problem nie je az taky vypukly, kedze vykony na zeleznici dost rapidne klesli, ale netreba zabudat ze stanica vychodne je najvacsia stanica s vlakotvorbou a vlaky cez hlavnu stanicu musia prechadzat aj nakladne.
to by vyrazne uvolnilo trate a umoznilo zhustit intervaly priamo na stanici.